Herskerne af Holbæk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Dette rp forum er en fortsættelse af vampire livet, Cainites of Liberty, i en alternativ timeline hvor nogen af vampyrerne nåede at undslippe blodspesten.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 11 år senere...

Go down 
4 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Kashi
Admin



Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 32
Geografisk sted : Sydsjælland

11 år senere... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 6 I_icon_minitimeTirs Sep 08, 2015 4:48 pm

Lorelei nikkede. "Det er godt... Nå... Skal vi tage ned til havnen og etablere vores Haven, så, så vi har det på plads?"
Tilbage til toppen Go down
https://herskerne.danskforum.net
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

11 år senere... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 6 I_icon_minitimeTirs Sep 08, 2015 4:52 pm

Lyder som en god ide, lad os komme af sted." rejser sig og pakker sine ting og venter på de to andre så de kan komme af sted.
Tilbage til toppen Go down
Pandalicious




Antal indlæg : 45
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 29
Geografisk sted : Danmark

11 år senere... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 6 I_icon_minitimeTirs Sep 08, 2015 4:55 pm

Jasmine rejser sig og retter på tøjet, før hun går hen til døren og tjekker gangen for eventuelle nysgerrige. Hun signalerer til de andre at der er klar bane og åbner døren.
Tilbage til toppen Go down
Kashi
Admin



Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 32
Geografisk sted : Sydsjælland

11 år senere... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 6 I_icon_minitimeTirs Sep 08, 2015 4:56 pm

Lorelei, der ikke rigtigt har noget at samle sammen, går som den første ud på gangen og ned af trappen igen.
Tilbage til toppen Go down
https://herskerne.danskforum.net
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

11 år senere... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 6 I_icon_minitimeOns Sep 09, 2015 8:04 am

Jasper går ud af døren og venter ude på gangen på de to andre, da døren er blevet låst begynder han at gå ned mod havnen med de andre, han venter lidt så han kan gå ved siden af Lorelei og da hun kommer op på siden af ham, tager han hendes hånd i sin og kigger på hende. "Du ved hvor vi skal hen så du viser vej."
Tilbage til toppen Go down
Kashi
Admin



Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 32
Geografisk sted : Sydsjælland

11 år senere... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 6 I_icon_minitimeOns Sep 09, 2015 1:25 pm

Lorelei nikkede, og begyndte at gå. Men lige da de var kommet udenfor, frøs hun og stod stille et par sekunder, og så sig mistænksomt omkring. Hun havde en ubehagelig fornemmelse af at der blev holdt øje med dem... "Jeg tror... Der er nogen der holder øje med os." Mumlede hun. "Vi må tage ned til havnen hver for sig. Hold jer så skjult som det overhovedet er muligt. Jeg tager jordens vej." og med det gik hun væk fra asfalten, hen ved siden af et træ, og lod sig selv begynde at synke ned i jorden. "Jeg viser jer stedet derhenne." og så var hun væk.
Tilbage til toppen Go down
https://herskerne.danskforum.net
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

11 år senere... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 6 I_icon_minitimeOns Sep 09, 2015 1:40 pm

Jasper nikkede hurtigt og løb ind i skyggerne. "SHADOWSTEP." Han forsvandt i skyggerne og bevægede sig ned til havnen, da han nåede ned til havnen blev han i skyggerne til de andre kommer.
Tilbage til toppen Go down
Pandalicious




Antal indlæg : 45
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 29
Geografisk sted : Danmark

11 år senere... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 6 I_icon_minitimeOns Sep 09, 2015 1:58 pm

Jasmine var i hælene på Jasper, indtil han forsvandt, og camoflerede sig, ligesom inde på banegården. Hun holdt sig i skyggerne og bevægede sig hurtigt, men vagtsomt, gennem byen. Da hun nåede havnen, stillede hun sig i skyggen af et pakhus, og ventede på at få et tegn fra Lorelei.
Tilbage til toppen Go down
Kashi
Admin



Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 32
Geografisk sted : Sydsjælland

11 år senere... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 6 I_icon_minitimeOns Sep 09, 2015 2:01 pm

Så snart Lorelei var kommet hen til havnen, ledte hun lidt efter et sted uden asfalt foroven. Til sidst fandt hun en række træer langs et af de brugte pakhuse, men som de rheldigvis var tomt pt. Så indenfor et par sekunder dukkede hun op af jorden der igen.
Tilbage til toppen Go down
https://herskerne.danskforum.net
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

11 år senere... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 6 I_icon_minitimeOns Sep 09, 2015 2:26 pm

Jasper dukker op ud af skyggerne og stiller sig og venter op at et tomt pakhus, han lukker øjnene og finder Dragon Hey Dragon hvad tænker du om det her?, "det er nok den toreador du stødte ind på skolen, så pas på omkring ham for jeg stoler ikke på ham," hmm det kan der være noget om jeg synes også der er noget mærkeligt ved ham. Han åbner øjnene og krydser sine arme og venter.
Tilbage til toppen Go down
Kashi
Admin



Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 32
Geografisk sted : Sydsjælland

11 år senere... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 6 I_icon_minitimeOns Sep 09, 2015 10:47 pm

Lorelei træder ud fra skyggerne, og ser sig om efter Jasper og Jasmine. Så snart hun får øje på dem, signalerer hun de skal følge hende, hvorefter hun sniger sig hen til det ene forladte pakhus.
Tilbage til toppen Go down
https://herskerne.danskforum.net
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

11 år senere... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 6 I_icon_minitimeOns Sep 09, 2015 11:15 pm

Jasper ser Lorelei og løber hen til hende, da han når hende stopper han dog brat op og spærre øjnene op, det er som om han får en råb om hjælp fra et fjernt sted i nærheden, Dragon kan mærke det og vågner fuldstændig han kigger på Lorelei og råber. "I to går ind i pakhuset og sikre det som haven der er noget galt Vincent er i fare og jeg ved hvor han er jeg henter ham." Dragon bliver komplet dækket af skygger og forsvinder.
Tilbage til toppen Go down
Pandalicious




Antal indlæg : 45
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 29
Geografisk sted : Danmark

11 år senere... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 6 I_icon_minitimeOns Sep 09, 2015 11:31 pm

Jasmine løb hen til de to andre. Hun når at se Dragon vågne og forsvinde inden hun når hen til Lorelei og følger efter hende hen til pakhuset.
Tilbage til toppen Go down
Kashi
Admin



Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 32
Geografisk sted : Sydsjælland

11 år senere... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 6 I_icon_minitimeOns Sep 09, 2015 11:33 pm

"Gad vide hvad det helt præcist er..." mumlede Lorelei idet de kom ind i pakhuset.
Tilbage til toppen Go down
https://herskerne.danskforum.net
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

11 år senere... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 6 I_icon_minitimeOns Sep 09, 2015 11:36 pm

Inde i Pakhuset over i nogle skygger dukker to skikkelser op da skygger har fortaget sig viser de Dragon og Vincent, Dragon kigger på Lorelei og smiler. "Jeg fandt ham." Dragon vælter tilbage mod nogle kasser og får nogle kramper hans øjne lukker.
Tilbage til toppen Go down
Fresau




Antal indlæg : 16
Tilmeldt : 28/12/14

11 år senere... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 6 I_icon_minitimeOns Sep 09, 2015 11:38 pm

Vincent træder væk fra Dragon og kikker på de to andre med et lille smil og et nik. "Rart at se jer igen. Vidste ikke at i allerede var ankommet til byen."
Tilbage til toppen Go down
Pandalicious




Antal indlæg : 45
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 29
Geografisk sted : Danmark

11 år senere... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 6 I_icon_minitimeOns Sep 09, 2015 11:44 pm

"Vincent!" Jasmine bliver så glad for at se endnu et pack medlem at hun er lige ved at løbe hen og kramme ham. "Godt du kunne komme" Hun smilede stort til Vincent, inden hun fik øje på Dragon der lå og krampede. Hun løb hen til ham og lagde hans hoved i sit skød.
Tilbage til toppen Go down
Kashi
Admin



Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 32
Geografisk sted : Sydsjælland

11 år senere... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 6 I_icon_minitimeOns Sep 09, 2015 11:47 pm

Lorelei kaster et bekymret blik ppå Dragon. "Du behøvede ikke anstrenge dig sådan. Pas på dig selv." så vendte hun opmærksomheden mod Vincent, og smilede. "Godt at se du klarede rejsen i ét stykke."
Tilbage til toppen Go down
https://herskerne.danskforum.net
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

11 år senere... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 6 I_icon_minitimeOns Sep 09, 2015 11:54 pm

Dragon åbner et øje og kigger på Lorelei og griner. "noget var jeg nødt til at gøre, desuden det skal nok gå jeg tager mig bare en lur." Dragons øje lukker i igen og når han åbner øjnene er han Jasper igen. han sætter sig op ad en kasse og ligger sit hoved på Jasmines skulder.
Tilbage til toppen Go down
Pandalicious




Antal indlæg : 45
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 29
Geografisk sted : Danmark

11 år senere... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 6 I_icon_minitimeTors Sep 10, 2015 12:54 am

Jasmine kiggede bekymret på Jasper. "Er du okay bro?"
Tilbage til toppen Go down
Fresau




Antal indlæg : 16
Tilmeldt : 28/12/14

11 år senere... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 6 I_icon_minitimeTors Sep 10, 2015 7:16 am

"At overleve er ikke så svært længere." Siger han og klør de smaragd grønne skæl som nu permanent er på hans arme. "Men det er da også godt at i alle er i god behold."
Tilbage til toppen Go down
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

11 år senere... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 6 I_icon_minitimeTors Sep 10, 2015 8:12 am

"Jeg har det fint søs." Jasper kiggede over på Vincent." Det er rigtigt at overleve ikke er så svært men det kommer også an på hvem du støder ind i." Jasper kløede sig i håret og rejste sig op. "Med den nuværende situation her i området, skal vi passe på da vi ikke ved hvem vi kan stole på, heller ikke blandt den modstandsbevægelse vi skal slutte os til, og i kan bare kalde mig paranoid men jeg vil have i holder en hvis afstand til den ene Templar, ham den høje han er en Toreador og en meget stærk en af hvad jeg kan lugte, jeg ved det ikke men der er noget ved ham der virker fuldstændigt forkert så vær forsigtig, det kan lige så godt være en Templar der gør at situationen med biskopperne og ærkebiskoppen er som den er."
Tilbage til toppen Go down
Kashi
Admin



Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 32
Geografisk sted : Sydsjælland

11 år senere... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 6 I_icon_minitimeTors Sep 10, 2015 4:59 pm

"Hmm... Så han virker bare 'forkert' på en måde?" Lorelei rynkede brynene. Og sniffede lidt ud i luften. "Er det ham jeg kan lugte på Vincent?"
Tilbage til toppen Go down
https://herskerne.danskforum.net
Fresau




Antal indlæg : 16
Tilmeldt : 28/12/14

11 år senere... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 6 I_icon_minitimeTors Sep 10, 2015 5:43 pm

"Det vil jeg gå ud fra at det er. Jeg mødte en Cainit som om end ikke andet påstod at være templar af Holbæk, hav virkede underligt.... Høflig er vel den bedste må at sige det på."
Tilbage til toppen Go down
Kashi
Admin



Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 32
Geografisk sted : Sydsjælland

11 år senere... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 6 I_icon_minitimeTors Sep 10, 2015 6:03 pm

"Hmm... Så høflig at det virkede mærkeligt? Det virkede som en facade, eller hvad?"
Tilbage til toppen Go down
https://herskerne.danskforum.net
Sponsoreret inhold





11 år senere... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 6 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
11 år senere...
Tilbage til toppen 
Side 6 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Herskerne af Holbæk :: RP :: Danmark-
Gå til: