Herskerne af Holbæk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Dette rp forum er en fortsættelse af vampire livet, Cainites of Liberty, i en alternativ timeline hvor nogen af vampyrerne nåede at undslippe blodspesten.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 På Opdagelse i byen

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

På Opdagelse i byen Empty
IndlægEmne: På Opdagelse i byen   På Opdagelse i byen I_icon_minitimeSøn Sep 06, 2015 9:04 pm

En ung mand går rundt i byen, han er ude og gå en tur og holde øje med hvad der foregår i byen, pludselig lander en ugle på han skulder den sidder der lidt og flyver så videre, han stikker hænderne i lommerne på hans bukser og ler let for sig selv. " Og pludselig var de 4, ser ud som tingene snart ændre sig drastisk her omkring." Han kigger op på månen og smiler for sig selv, før han vender om og går tilbage til skolen hvor han holder til sammen med de andre.
Tilbage til toppen Go down
Kashi
Admin



Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 32
Geografisk sted : Sydsjælland

På Opdagelse i byen Empty
IndlægEmne: Sv: På Opdagelse i byen   På Opdagelse i byen I_icon_minitimeMan Sep 07, 2015 7:04 pm

Og ude foran skolen stod den ene nuværende Templar af Holbæk, Kristian, og røg. Det kunne godt være det mest var mennesker der gjorde det, men han kunne nu stadig godt lide følelsen af det. Han snakkede lidt med den anden Templar, en meget bestialsk Gangrel, før hun (Gangrelen) gik indenfor igen, og han så stod alene og røg det sidste af sin smøg.
Tilbage til toppen Go down
https://herskerne.danskforum.net
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

På Opdagelse i byen Empty
IndlægEmne: Sv: På Opdagelse i byen   På Opdagelse i byen I_icon_minitimeTirs Sep 08, 2015 1:06 pm

Phillip når frem til skolen og ser at Kristian står ude foran og ryger, han ryster på hovedet og griner. " Står du nu her og ryger igen Kristian jeg har dog aldrig forstået hvorfor du gør det?"
Tilbage til toppen Go down
Kashi
Admin



Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 32
Geografisk sted : Sydsjælland

På Opdagelse i byen Empty
IndlægEmne: Sv: På Opdagelse i byen   På Opdagelse i byen I_icon_minitimeTirs Sep 08, 2015 1:19 pm

Kristian ser op - han havde allerede mærket Phillip komme gånde, men viser det ikke. "Tja Phillip... Gamle vaner er ikke så lette at bryde. Jeg kunne lide dem dengang jeg stadig var et af kvægene, og jeg kan stadig lide dem den dag i dag." han grinede.
Tilbage til toppen Go down
https://herskerne.danskforum.net
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

På Opdagelse i byen Empty
IndlægEmne: Sv: På Opdagelse i byen   På Opdagelse i byen I_icon_minitimeTirs Sep 08, 2015 4:29 pm

Phillip griner og ryster på hovedet. "Det kan der vel være noget om, erder sket noget mens jeg har været væk?" Phillip ligger armene over kors og venter på svar.
Tilbage til toppen Go down
Kashi
Admin



Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 32
Geografisk sted : Sydsjælland

På Opdagelse i byen Empty
IndlægEmne: Sv: På Opdagelse i byen   På Opdagelse i byen I_icon_minitimeTirs Sep 08, 2015 4:45 pm

"Hmm. Ikke andet end jeg nu ved der er tre nyankomne Cainitter i byen. De opholder sig pt i et af lejlighedskomplekserne i nærheden, og den ene var på et kort visit. Han ved til gengæld ikke at jeg opdagede ham. Men sådan er det når man er god til at Se, jo." han smilede let. "Jeg rgner med de snart kommer og introducerer sig for Biskoppen. Hvis de ikke har gjort det indenfor 24 timer skal jeg i al fald sørge for at hente dem så det sker."Han udelod at han også vidste de alle var Diablerister, og at de to åbenlyst var en Gangrel og en Lasombra. Han havde dog ikke regnet ud hvad den anden kvinde var.
Tilbage til toppen Go down
https://herskerne.danskforum.net
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

På Opdagelse i byen Empty
IndlægEmne: Sv: På Opdagelse i byen   På Opdagelse i byen I_icon_minitimeOns Sep 09, 2015 8:32 am

Phillip nikker og kigger op i himlen. "de ting ved jeg allerede og har jeg gjort de sidste par år, jeg kender alt til deres pack og dets medlemmer, du glemmer altså til tider Kristian at jeg er en meget velinformerede person, jeg ved mange ting, ting der ville chokere rigtig mange, det er trods alt sådan at jeg får hvad jeg vil have." Phillip får et sadistisk smil over hans ansigt og kigger på Kristian.
Tilbage til toppen Go down
Kashi
Admin



Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 32
Geografisk sted : Sydsjælland

På Opdagelse i byen Empty
IndlægEmne: Sv: På Opdagelse i byen   På Opdagelse i byen I_icon_minitimeOns Sep 09, 2015 1:22 pm

"De er først ankomet til Danmark i aften. Jeg holder altså kun mit blik på mit elskede land, ikke udover grænserne." Kristian sendte Phillip et skævt smil. "Men jeg ved da jeg har mærket dem i landet før. Før blodspesten opholdt de sig her i Holbæk... De var her knap et år inden den kom. Eller, nogle af dem var. Ikke dem alle. Den ene af de tre der er her nu, ankom kun kort før den ramte. Men hende der lader til at være lederen af dem..." han lukkede øjnene og lod til at være i en trance et stykke tid. "... Ah. Hun var den tidligere Templar her i byen... Lorelei..." han smilede skævt. "Jamen så er der jo ingen problemer med at få dem til at præsentere sig for Biskoppen. Hun kender jo reglerne ud og ind."
Tilbage til toppen Go down
https://herskerne.danskforum.net
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

På Opdagelse i byen Empty
IndlægEmne: Sv: På Opdagelse i byen   På Opdagelse i byen I_icon_minitimeOns Sep 09, 2015 1:48 pm

Phillip rullede med øjnene. "Jeg ved godt du kun holder øje med dit 'elskede land', men husk lige jeg er altså amerikaner og har nogle andre synspunkter og holdninger end dig, og en ting mere pas på med at snuse for meget rundt i deres hoveder, de er ikke dumme og nogen af dem har ting i hovedet du ikke har lyst til at se tro mig." Phillip krydser armene. "Men gør hvad du vil det gør du jo altid alligevel." Phillip vender om går over til døren og åbner den, han går ind og smækker døren efter sig.
Tilbage til toppen Go down
Kashi
Admin



Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 32
Geografisk sted : Sydsjælland

På Opdagelse i byen Empty
IndlægEmne: Sv: På Opdagelse i byen   På Opdagelse i byen I_icon_minitimeOns Sep 09, 2015 1:57 pm

"Selvfølgelig gør jeg det. Hvorfor skulle jeg ikke det? Vi har trods alt kun ét uliv, Phillip. Nyd det mens det varer," råbte han efter ham med et grin, før han røg det sidste af sin smøg.
Tilbage til toppen Go down
https://herskerne.danskforum.net
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

På Opdagelse i byen Empty
IndlægEmne: Sv: På Opdagelse i byen   På Opdagelse i byen I_icon_minitimeOns Sep 09, 2015 2:20 pm

Phillip stopper på trapperne vender om og tramper ned igen åbner døren og stikker hovedet ud og kigger vredt på Kristian. "Skulle det være en trussel?" Han ler højlydt før han kigger på Kristian med et sadistisk udtryk. "Men du skulle nu også nyde det mens du kan man ved aldrig hvad der kan ske." Han smækker døren og går op i sit haven.
Tilbage til toppen Go down
Kashi
Admin



Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 32
Geografisk sted : Sydsjælland

På Opdagelse i byen Empty
IndlægEmne: Sv: På Opdagelse i byen   På Opdagelse i byen I_icon_minitimeOns Sep 09, 2015 2:25 pm

Kristian smiler bare for sig selv og yster let på hovedet. Ingen havde set så meget som halvdelen af hvad han kunne endnu... Der var længe til han selv skulle bekymre sig. Men igen, der var heller ingen der vidste hvor længe han rent faktisk havde overlevet. Efter Sabbatens viden havde han kun levet som vampyr i 80, måske 90 år. For det var der han dukkede op i Sabbaten. De kunne jo ikke vide han var ca. seks gange så gammel som de troede.
Tilbage til toppen Go down
https://herskerne.danskforum.net
Sponsoreret inhold





På Opdagelse i byen Empty
IndlægEmne: Sv: På Opdagelse i byen   På Opdagelse i byen I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
På Opdagelse i byen
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Herskerne af Holbæk :: RP :: Holbæk :: Holbæk by-
Gå til: