Herskerne af Holbæk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Dette rp forum er en fortsættelse af vampire livet, Cainites of Liberty, i en alternativ timeline hvor nogen af vampyrerne nåede at undslippe blodspesten.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Mørke, vand og slanger.

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Fresau




Antal indlæg : 16
Tilmeldt : 28/12/14

Mørke, vand og slanger.  Empty
IndlægEmne: Mørke, vand og slanger.    Mørke, vand og slanger.  I_icon_minitimeSøn Sep 06, 2015 8:50 pm

Sted: Holdbæk Havn.
Tid: 04:00
Musik: The Sea Does Not Forgive - Sunless Sea OST.
________________________________________________________________________________

En lille fiskerbåd nærmer sig langsomt Holbæk havn, på denne en person som kender byen vel.

For elve år siden forlod han bygen, flygtede blodpesten som ramte, hans pack havde splittet op.
For ikke så lang tid siden havde han skrevet til sin gamle duktus, fandt ud af at hun havde tænkt sig at samle packet igen I deres gamle hjemby. Nu var han der næsten.
Vincent tager sin duster coat på som skibet når havnen. Han stiger af og kikker sig omkring, tanken om at møde resten af packet igen ville have varmet det hjerte som nu ikke længere er i hans brystkasse.
"Ingen vej tilbage nu." Siger han som han begynder på at vandre imod gennem havnen og mod tog stationen.
Tilbage til toppen Go down
Kashi
Admin



Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 32
Geografisk sted : Sydsjælland

Mørke, vand og slanger.  Empty
IndlægEmne: Sv: Mørke, vand og slanger.    Mørke, vand og slanger.  I_icon_minitimeOns Sep 09, 2015 10:46 pm

Og henne ved stationen ville han nok opdage en anden mand, meget høj, blond hår, ældre af udseende end ham, klædt i et nydeligt jakkesæt, som stod og røg. Hans holdning tydede på han var en med magt - og nu Vincent selv var en Cainit, ville han med det samme kunne mærke at dette også var et af nattens børn. Der var intet der gav det væk udadtil, men bæsterne kunne jo altid kende hinanden. Lugten af blod hang om ham; men for svag til at mennesker ville opfange det. Han havde åbenlyst fået sig et måltid for nyligt.
Tilbage til toppen Go down
https://herskerne.danskforum.net
Fresau




Antal indlæg : 16
Tilmeldt : 28/12/14

Mørke, vand og slanger.  Empty
IndlægEmne: Sv: Mørke, vand og slanger.    Mørke, vand og slanger.  I_icon_minitimeOns Sep 09, 2015 10:56 pm

Vincent tager ikke meget note af dette, Holbæk havde jo altid været en Cainit by, han sender ham et høfligt nik og kikker der efter på et af stationens ure, snakkende lavt til sig sig selv. "De skulle være her snart... Eller været ankommet allerede"
Tilbage til toppen Go down
Kashi
Admin



Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 32
Geografisk sted : Sydsjælland

Mørke, vand og slanger.  Empty
IndlægEmne: Sv: Mørke, vand og slanger.    Mørke, vand og slanger.  I_icon_minitimeOns Sep 09, 2015 11:01 pm

Et lille smil. Selvfølgelig var de allerede ankommet. Han havde jo for længst mærket det.

Efter et lille stykke tid, spurgte han alligevel høfligt; "Leder du efter nogen bestemt?"
Tilbage til toppen Go down
https://herskerne.danskforum.net
Fresau




Antal indlæg : 16
Tilmeldt : 28/12/14

Mørke, vand og slanger.  Empty
IndlægEmne: Sv: Mørke, vand og slanger.    Mørke, vand og slanger.  I_icon_minitimeOns Sep 09, 2015 11:06 pm

Han kikker over på den anden cainit og sender ham et lille og klart falsk smil. "Bare nogle gamle.... Venner som skulle ankomme i byen her i aften."
Tilbage til toppen Go down
Kashi
Admin



Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 32
Geografisk sted : Sydsjælland

Mørke, vand og slanger.  Empty
IndlægEmne: Sv: Mørke, vand og slanger.    Mørke, vand og slanger.  I_icon_minitimeOns Sep 09, 2015 11:09 pm

"To kvinder og en mand?" spørger han med et lille, venligt smil. "I så fald er de nede ved havnen."
Tilbage til toppen Go down
https://herskerne.danskforum.net
Fresau




Antal indlæg : 16
Tilmeldt : 28/12/14

Mørke, vand og slanger.  Empty
IndlægEmne: Sv: Mørke, vand og slanger.    Mørke, vand og slanger.  I_icon_minitimeOns Sep 09, 2015 11:12 pm

"Hvordan.... Det kan være lige meget. Men ja to kvinder og en mand... Må have haft overset dem. Har lige forladt havnen selv."
Tilbage til toppen Go down
Kashi
Admin



Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 32
Geografisk sted : Sydsjælland

Mørke, vand og slanger.  Empty
IndlægEmne: Sv: Mørke, vand og slanger.    Mørke, vand og slanger.  I_icon_minitimeOns Sep 09, 2015 11:15 pm

"Hvordan jeg ved det?" han smilede let. "Jeg forstår godt du undrer dig. Jeg fik vist ikke introduceret mig selv." han gav et let buk. "Kristian Ådal, Templar af Holbæk. Det er mit job at holde øje med alle Cainitter der ankommer til byen, og alle der forlader den igen."
Tilbage til toppen Go down
https://herskerne.danskforum.net
Fresau




Antal indlæg : 16
Tilmeldt : 28/12/14

Mørke, vand og slanger.  Empty
IndlægEmne: Sv: Mørke, vand og slanger.    Mørke, vand og slanger.  I_icon_minitimeOns Sep 09, 2015 11:18 pm

"Templar siger du. Så en af byens vigtigere personager." Siger han og bukker dybt. "Jeg er Vincent, præst af hvor mørke fader og returnerende til Holbæk. Præst til en tidligere templar af denne by."
Tilbage til toppen Go down
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

Mørke, vand og slanger.  Empty
IndlægEmne: Sv: Mørke, vand og slanger.    Mørke, vand og slanger.  I_icon_minitimeOns Sep 09, 2015 11:20 pm

Pludselig dukker en skygge op af jorden den bevæger sig mod Vincent den stopper foran ham og kigger på den anden cainit og genkender ham kigger tilbage på Vincent. "Du kommer med mig Vincent." Skyggen forsvinder og viser Dragon.
Tilbage til toppen Go down
Kashi
Admin



Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 32
Geografisk sted : Sydsjælland

Mørke, vand og slanger.  Empty
IndlægEmne: Sv: Mørke, vand og slanger.    Mørke, vand og slanger.  I_icon_minitimeOns Sep 09, 2015 11:21 pm

"En tidligere Templar, siger du? Det må være før Blodspesten. Jeg blev indsat som Templar så snart Cainitterne vendte tilbage. Har det været under Lorelei Schmidt? Jeg har hørt en masse godt om hende." Kristian kigger dernæst på Dragon. "Jamen dog. Så ses vi igen. Jeg så dig godt kigge ind på skolen."
Tilbage til toppen Go down
https://herskerne.danskforum.net
Fresau




Antal indlæg : 16
Tilmeldt : 28/12/14

Mørke, vand og slanger.  Empty
IndlægEmne: Sv: Mørke, vand og slanger.    Mørke, vand og slanger.  I_icon_minitimeOns Sep 09, 2015 11:25 pm

"Javel og det var muligvis under hende og ja du undskylde mig men jeg har et sted at være." Siger han før han kikker på Dragon. "Og jeg skal nok komme med dig, bare rolig. Det er da også godt at se dig igen."
Tilbage til toppen Go down
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

Mørke, vand og slanger.  Empty
IndlægEmne: Sv: Mørke, vand og slanger.    Mørke, vand og slanger.  I_icon_minitimeOns Sep 09, 2015 11:30 pm

Dragon kigger på Templaren og hæver et øjenbryn. "Ahh synes nok du så bekendt ud, så du er en af de to Templars javel ja interessant." Dragon kigger på Vincent og dernæst tilbage på Templaren "ikke for virke grov eller respektløs men jeg er altså virkelig nødt til at smutte med min ven her." peger på Vincent. "Jeg har ledt efter ham et stykke tid nu og der er nogle ting vi er nødt til at snakke om." Dragon kigger på Vincent for at se om han har fangede den underlagte besked i det han sagde, da han opdager at han har går han over og krammer Vincent og de forsvinder i skyggerne.
Tilbage til toppen Go down
Kashi
Admin



Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 32
Geografisk sted : Sydsjælland

Mørke, vand og slanger.  Empty
IndlægEmne: Sv: Mørke, vand og slanger.    Mørke, vand og slanger.  I_icon_minitimeOns Sep 09, 2015 11:32 pm

"Det er fint. Bare husk at komme til Biskoppen senest i morgen... Ellers skal jeg nok hente jer," sagde Kristian stille og roligt idet han så dem forsvinde. Med et smil skoddede han sin smøg og tog tilbage til skolen - med hans hurtighed tog det få sekunder.
Tilbage til toppen Go down
https://herskerne.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Mørke, vand og slanger.  Empty
IndlægEmne: Sv: Mørke, vand og slanger.    Mørke, vand og slanger.  I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Mørke, vand og slanger.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Herskerne af Holbæk :: RP :: Holbæk :: Holbæk by-
Gå til: