Herskerne af Holbæk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Dette rp forum er en fortsættelse af vampire livet, Cainites of Liberty, i en alternativ timeline hvor nogen af vampyrerne nåede at undslippe blodspesten.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 En snak mellem allierede

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Kashi
Admin



Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 32
Geografisk sted : Sydsjælland

En snak mellem allierede Empty
IndlægEmne: En snak mellem allierede   En snak mellem allierede I_icon_minitimeTors Sep 24, 2015 10:03 pm

Sted: Et pakhus i udkanten af København
Tid: 2 om natten
Musik: Black Veil Brides - Perfect Weapon
__________________________________________________

Kristian sniger sig stille og roligt rundt i et af de mere skumle kvarterer i København, skjult af skyggerne mens han ryger en cigaret. Han går roligt forbi alle Dracorn's thugs, velvidende at ngen herinde, selv Dracorn, kan se ham mens han er skjult af skyggerne. Så han smiler og slukker sin smøg lige inden han går ind i et af pakhusene, så de heller ikke kan lugte at han ankommer. Han slendrer ned gennem pakhuset, indtil han når til det hjørne hvor Dracorn står og taler med en af sine underordnede. Med ét træder han ud af skyggerne. "Det ser ud til alt står vel til her i byen?"
Tilbage til toppen Go down
https://herskerne.danskforum.net
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

En snak mellem allierede Empty
IndlægEmne: Sv: En snak mellem allierede   En snak mellem allierede I_icon_minitimeFre Sep 25, 2015 1:38 pm

Dracorn kigger irriteret på sin håndlanger. "Just get it done you moron." Han drejer hovedet og kigger på Kristian. "selvfølelig hvad havde du regnet med?" Dracorn ryster på hovedet retter sig op og går over til et bord med en masse tegninger og dokumenter, her stiller han sig og kigger nogle af dem igennem.
Tilbage til toppen Go down
Kashi
Admin



Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 32
Geografisk sted : Sydsjælland

En snak mellem allierede Empty
IndlægEmne: Sv: En snak mellem allierede   En snak mellem allierede I_icon_minitimeOns Dec 09, 2015 11:05 pm

"Tja, man ved jo aldrig, Dracorn. Men der er jo ankommet nye brikker til skakspillet, så at sige... I Holbæk. Jeg har brug for at du står klar ved mit mindste vink hvis det skulle vise sig at folkene og biskoppen i Holbæk er for uduelige til at klare dem." Kristian læner ind over bordet og kigger Dracorn ind i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
https://herskerne.danskforum.net
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

En snak mellem allierede Empty
IndlægEmne: Sv: En snak mellem allierede   En snak mellem allierede I_icon_minitimeTors Dec 10, 2015 11:29 am

Dracorn kigger op på Kristian og hæver et øjenbryn. "Det er jeg udmærket godt klar over, de har været her i København og jeg ved jo alt hvad der forgår her i byen, men er jeg er ikke bekymret om dem, men fint hvis dem i Holbæk er så uduelige som jeg mener de er skal jeg nok stå klar." Dracorn går videre med at tjekke alle dokumenterne og tegningerne.
Tilbage til toppen Go down
Kashi
Admin



Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 32
Geografisk sted : Sydsjælland

En snak mellem allierede Empty
IndlægEmne: Sv: En snak mellem allierede   En snak mellem allierede I_icon_minitimeTors Dec 10, 2015 5:27 pm

"Godt. Jeg ville bare være sikker. For du ved godt jeg trækker dig ind før jeg selv går ind i kampen. Jeg har ikke lyst til at opgive hele min plan ved at afsløre mig selv inden jeg er blevet Ærkebiskoppen af Danmark. Og du skal selvfølgelig nok få din andel som aftalt når vi når så langt."
Tilbage til toppen Go down
https://herskerne.danskforum.net
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

En snak mellem allierede Empty
IndlægEmne: Sv: En snak mellem allierede   En snak mellem allierede I_icon_minitimeTors Dec 10, 2015 11:31 pm

"Det håber jeg så sandelig også at jeg gør." Dracorn samler forskellige dokumenter og tegninger sammen i stakke og putter dem i mapper og skriver på dem, før han begynder at ordre nogle af sine håndlangere rundt indtil bordet er ryddet for alle mapperne, han retter sig op. "Well now thats done time for some training." han kigger på Kristian. "hvis der ikke er mere du har at sige vil jeg begynde på min daglige træning." Dracorn forlader rummet i raske skridt og går ind i hans trænings rum.
Tilbage til toppen Go down
Kashi
Admin



Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 32
Geografisk sted : Sydsjælland

En snak mellem allierede Empty
IndlægEmne: Sv: En snak mellem allierede   En snak mellem allierede I_icon_minitimeFre Dec 11, 2015 12:18 am

"Godt så. Jeg tager tilbage til Holbæk. Men du ved... Hvis du vil tjekke styrken af nogle af dem i Holbæk, er du hjertens velkommen. Men du ved godt jeg bliver nødt til at slå lidt på dig så og lade som om jeg dræber dig." han smilede skævt. "Før jeg hiver dig om bagved og lader dig smutte."
Tilbage til toppen Go down
https://herskerne.danskforum.net
Sponsoreret inhold





En snak mellem allierede Empty
IndlægEmne: Sv: En snak mellem allierede   En snak mellem allierede I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En snak mellem allierede
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Herskerne af Holbæk :: RP :: Danmark-
Gå til: