Herskerne af Holbæk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Dette rp forum er en fortsættelse af vampire livet, Cainites of Liberty, i en alternativ timeline hvor nogen af vampyrerne nåede at undslippe blodspesten.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 11 år senere...

Go down 
4 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Kashi
Admin



Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 32
Geografisk sted : Sydsjælland

11 år senere... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 08, 2015 3:38 pm

"Mmhmm... Det er ligegyldigt om du står med eller mod vinden når du er så tæt på os..." grinede Lorelei og vendte sig om mod Jasmine. "Min lugtesans er blevet endnu skarpere siden du sidst så mig, kan jeg informere dig om."
Tilbage til toppen Go down
https://herskerne.danskforum.net
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

11 år senere... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 08, 2015 8:56 pm

Jasper bryder ud i en munter latter, "beklager min ven, du kan måske godt narre de andre, men ikke os," Jasper smiler bredt og folder sine hænder bag hans hoved.
Tilbage til toppen Go down
Pandalicious




Antal indlæg : 45
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 30
Geografisk sted : Danmark

11 år senere... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 10, 2015 8:18 pm

Jasmine smilede bredt og trådte om så hun stod mellem de to andre. "Man har vel lov til at prøve, ikke sandt?" Hun mindskede sin camoflage, så de andre bedre kunne fornemme hende. "Ja beklager, men havde lidt problemer med den brujah jeg lige skulle slå ihjel, så lugter lidt af blod" Jasmine grinede lidt og slikkede sig om munden. "så skal nok forblive skjult, så længe der er mennesker i nærheden, håber bare ikke det når at størkne helt, for så bliver det rigtig svært at få det af mine cyberlocks, og de er ellers helt nye." Hun sukkede og kiggede på de andre "Er der virkelig ikke kommet andre?"
Tilbage til toppen Go down
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

11 år senere... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 10, 2015 10:04 pm

Jasper fik et eftertæmksomt udtryk, "hmm synes nok det var Brujah blod jeg kunne lugte, men med hensyn til dine cyberlocks og det, så må vi vente og se." Jasper sukker dybt, "nej beklageligvis er der ikke kommet andre i nu, det gør mig en smule urolig, med alting taget i betragtning."
Tilbage til toppen Go down
Pandalicious




Antal indlæg : 45
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 30
Geografisk sted : Danmark

11 år senere... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 10, 2015 10:31 pm

"Det var da en skam, håber da de andre snart kommer" Jasmine lagde satte sig på jorden og tog sine cyberlocks af. Hun kiggede grundigt på dem og begyndte at slikke blodet af dem.
Tilbage til toppen Go down
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

11 år senere... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 2 I_icon_minitimeMan Jan 12, 2015 8:25 am

Jasper kigger ned på Jasmine og ryster på hovedet af hende, han sætter sig ned og læner sig op af en væg, han slapper helt af og kigger op på Lorelei "kom herhen til mig og sæt dig ned og slap lidt af, du ligner en der kunne bruge det." Jasper rækker sin hånd ud mod Lorelei og venter og ser om hun tager den og sætter sig hos ham.
Tilbage til toppen Go down
Kashi
Admin



Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 32
Geografisk sted : Sydsjælland

11 år senere... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 2 I_icon_minitimeMan Jan 12, 2015 10:49 pm

Men Lorelei rystede dog på hovedet og så sig fortsat omkrng. "Jeg kan ikke rigtigt slappe af før jeg ved hvad der er sket med resten af mit pack, og det ved du." En bevægelse under hendes jakke indikerede at hun slog en smule uroligt med sin hale, som det nu var sædvanligt for kattedyr når de var på vagt eller var nervøse/urolige.
Tilbage til toppen Go down
https://herskerne.danskforum.net
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

11 år senere... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 2 I_icon_minitimeOns Jan 14, 2015 7:23 pm

Jasper sukker dybt, "jeg ved det godt min kære, men indtil vi hører noget, kan vi ikke rigtig gøre noget, hvilket irretere mig enormt, så indtil da kom herover og sæt dig hos mig." Jasper smiler et bredt grin, der viser hans hugtænder, hans øjne har også ændret sig, hvilket vil sige at Dragon er vågnet igen, "når kommer du over og siger ordentlig hej min kære," Dragon kigger dyrisk op på Lorelei.
Tilbage til toppen Go down
Pandalicious




Antal indlæg : 45
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 30
Geografisk sted : Danmark

11 år senere... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 2 I_icon_minitimeOns Jan 14, 2015 10:42 pm

Jasmine kiggede vagtsomt på Jasper, mens hun fortsat slikkede blod af sine locks. Hun kunne ikke lide den ændring, der var i Jaspers tonefald og udstråling. Jasmine kiggede op på Lorelei for at se om hun også havde bemærket ændringerne, før hun vendte tilbage til det hun lavede. Uden at kigge på Jasper sagde hun ganske stille "Jasper, kom tilbage. Jeg gider ikke lege med Dragon lige nu"
Tilbage til toppen Go down
Kashi
Admin



Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 32
Geografisk sted : Sydsjælland

11 år senere... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 15, 2015 2:20 pm

"Hmm... Nu du er tilbage, så gør jeg det nok nu..." et mindre smil bredte sig på Loreleis læber da hun mærkede og hørte ændringen, og inden længe sad hun ved siden af Dragon. "Det er lidt for ang tid siden jeg har set dig..."
Tilbage til toppen Go down
https://herskerne.danskforum.net
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

11 år senere... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 15, 2015 4:28 pm

Dragon vælger at ignorere Jasmine og da Lorelei sætter sig ved siden af ham, griner han muntert og lægger armen om Lorelei og trækker hende indtil sig " beklager min kære, jeg har haft brug for at hvile mig, efter min kamp med Sebastian for omkring en månedstid siden, men nu er jeg vågen og frisk igen." Dragon smiler dyrisk til Lorelei og giver hende et hurtigt kys på munden, han trækker hende lidt tættere indtil sig, da han helst af alt bare vil mærke hende tæt på sig igen, han kigger ned på hende og smiler til hende, hvilket er sjælendt at se på Dragon.
Tilbage til toppen Go down
Pandalicious




Antal indlæg : 45
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 30
Geografisk sted : Danmark

11 år senere... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 16, 2015 7:33 pm

Jasmine kiggede diskret på Dragon og mærkede efter om hendes knive sad som de skulle uden at tage hænderne fra sine locks. Hun fortsatte med at være opmærksom på Dragons opførsel, mens hun vendte tilbage til at inspicere sine cyberlocks for blod. Lidt efter satte hun dem på plads og rejste sig. "Siden vi alligevel bare sidder og venter, går jeg lige ud og prøver at gøre noget ved alt det her blod" Jasmine vendte sig og gik ud på toilettet for at vaske det værste blod af sit tøj.
Tilbage til toppen Go down
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

11 år senere... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jan 27, 2015 10:21 am

Phillip har i noget tid stået og holdt øje med de her personer, han har en mistanke om at de er vampyrer og hans mistanke bliver bekræftet da han lugter blod og ser de taler med en man ikke kan se, højst sandsynligt en der holder sig skjult af gode grunde, da han lugter at personen der lugter kraftigt blod går ud mod toilettet, følger han stille og roligt med for at holde øje med situationen, hvilket måske ikke er så smart da han ikke ved hvem den skjulte person er eller hvor stærk de er, men han kan ikke lade være da han simpelthen bare er for nysgerrig, han skjuler sig med hans evner for en sikkerheds skyld og håber bare der ikke er en der er i stand til at se ham og følger lugten af blod ud på toilettet.
Tilbage til toppen Go down
Pandalicious




Antal indlæg : 45
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 30
Geografisk sted : Danmark

11 år senere... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 2 I_icon_minitimeTirs Feb 03, 2015 9:19 pm

Jasmine tændte for vandhanen og begyndte forsigtigt at tørre blodet af sit tøj med noget vådt papir. Hun morede sig over hvordan papiret forsvandt i spejlet, når hun tog det i hånden og så dukkede op igen i den blå luft når hun smed det ud. Selvom der ikke var nogen mennesker på toilettet valgte hun alligevel at beholde et minimum af camoflage, i tilfælde af at der skulle komme nogen derud.
Legen med papiret fik hende i lidt bedre humør efter Dragon var dukket op, og da hun havde fjernet det meste af blodet og ikke mindst blodlugten, gav hun sig til at lege foran spejlene indtil hun følte sig helt glad igen. Jasmine besluttede sig for lige at tage et hurtigt kig, så hun kunne se om alting sad som det skulle, fjernede sin camoflage, og øjeblikkeligt havde hun fornemmelsen af at blive kigget på. Hun skjulte sig igen og gav sig til at tjekke toilettet igennem en gang til, men der var ingen.
Tilbage til toppen Go down
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

11 år senere... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 2 I_icon_minitimeTirs Feb 03, 2015 11:28 pm

Phillip står og kigger der hvor han ved vampyr pigen er, han er skjult og står lænet op af muren, da hun viser sig selv fra sin camoflage smiler han lumsk, hun ser da nu lidt sød ud hun er vært fald pæn og han kan lide hendes stil, fra hendes valg af tøj gætter han sig til at hun nok er assamite, men han dog ikke helt sikker, han kan ikke lade vær med at le inde i sig selv da det går op for hende at hun bliver holdt øje med og selv om hun ikke lugter af blod mere kan han stadig lugte hende med hans kraftige næse, han beslutter at lege lidt med hende og går i den anden ende af rummet og sparker til en af de halvåbne døre til en kumme op og trækker sig så hurtigt tilbage, han sniger sig hen i den anden ende af toilettet klar til at sparke en af de andre døre op, Phillip har fundet noget der kan underholde ham lidt så han har tænkt sig at tage fordel af det.
Tilbage til toppen Go down
Pandalicious




Antal indlæg : 45
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 30
Geografisk sted : Danmark

11 år senere... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 2 I_icon_minitimeTirs Feb 03, 2015 11:41 pm

Jasmine vendte sig hurtigt rundt ved lyden af en af kummedørene der sprang op. Hun gik stille hen til båsen med alle sine sanser i højeste alarm beredskab. Men da hun kiggede ind i båsen var der ikke noget. Var det bare min fantasi der spillede mig et puds?
Tilbage til toppen Go down
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

11 år senere... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 2 I_icon_minitimeOns Feb 04, 2015 10:31 am

Phillip ler let ud i luften for nu kan lejen for alvor begynde, han sparker en kumme dør op og trækker sig hurtigt tilbage igen, han holder øjne og øre åbne for en hver lyd og bevægelse og sørger for at holde styr på præcis hvor pigen er med hans lugtesans, han more sig herligt med denne her lille lej.
Tilbage til toppen Go down
Pandalicious




Antal indlæg : 45
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 30
Geografisk sted : Danmark

11 år senere... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 2 I_icon_minitimeTors Feb 05, 2015 6:51 pm

Jasmine vendte sig rundt ved lyden af latter. Så her er faktisk nogen Jasmine smilede skævt da kummedøren gik op og bevægede sig vagtsomt hen imod den. Imens hun gik, trak hun langsomt en kniv frem fra ærmet, så forsigtigt at man ikke kunne se at hun gjorde det, og skjulte den i hånden.
Tilbage til toppen Go down
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

11 år senere... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 2 I_icon_minitimeTors Feb 05, 2015 9:36 pm

Phillip kan mærke hvor hun er og tænder for to vandhaner ved siden af hinanden, han skynder sig over til hvor han sparkede den først kummedør op og læner sig op af muren der er mellem de to båse, der står han og venter med armene over kors og venter til pigen er ovre ved vandhanerne hvorefter han siger "hvis du viser dig så viser jeg mig," han ler ud i luften og venter på hendes svar.
Tilbage til toppen Go down
Pandalicious




Antal indlæg : 45
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 30
Geografisk sted : Danmark

11 år senere... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 2 I_icon_minitimeTors Feb 05, 2015 9:56 pm

Jasmine vendte langsomt hovedet mod de to vandhaner der var blevet tændt. Langsomt fulgte resten af kroppen med rundt, indtil han snakkede til hende igen. Skjult af Jasmines camoflage, sendte hun en kniv flyvende mod det sted stemmen kom fra. Kniven borede sig ind i væggen mellem de to båse længst væk fra hende, før den blev synlig igen. Jasmine vendte hovedet for at se om hendes kniv havde ramt nogen, desværre ikke. Det er for længe siden jeg har skullet gøre det sidst. Jasmine havde ramt lige på kanten af væggen og ikke midt i, som havde været hendes hensigt. "Hvad med at du viser dig først, og så lover jeg, at jeg ikke stikker en kniv i dig?"
Tilbage til toppen Go down
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

11 år senere... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 2 I_icon_minitimeTors Feb 05, 2015 10:06 pm

Phillip kigger der hvor kniven ramte. Så hun er altså assamite.Phillip vælger at sige fuck det, og viser sig som han sande jeg med beastmarks og det hele, han kigger der hvor han ved hun står med sine gule tiger øjne. "det vil jeg på det kraftigeste fraråde dig at prøve." det burde forstås som en advarsel men kommer ud som noget der kun ville more ham, han smiler hen mod hende, og lægger hovedet på skrå som en kat også ville gøre.
Tilbage til toppen Go down
Pandalicious




Antal indlæg : 45
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 30
Geografisk sted : Danmark

11 år senere... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 2 I_icon_minitimeTors Feb 05, 2015 10:21 pm

Jasmine slappde af, stak den kniv hun skulle til at hente frem, tilbage i skeden, og fjernede sin camoflage. "Der kan man bare se, en Gangrel." Jasmine smilede "Det forklarer, hvordan du kunne vide jeg var her, inden jeg viste mig." Hun lænede sig op af bordet med vaskene og kiggede alvorligt over på denne fremmede, der var fulgt efter hende. "Jeg bliver nødt til at spørge, hvor længe har du fulgt efter mig? Og hvorfor?"
Tilbage til toppen Go down
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

11 år senere... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 2 I_icon_minitimeTors Feb 05, 2015 10:29 pm

Phillip kigger på hende. "Jeg har holdt øje med dine venner i et stykke tid, også dukkede du op og lugtede rimelig meget af blod, så da du begyndte at gå herud besluttede jeg at jeg lige ville kigge nærmere, kunne sige mig selv at det nok ville være en assamite der ville være smurt ind i blod hehe, og da du så ikke var klar over jeg var her ville jeg lige teste dig an, men nu nok om det." Phillip retter sig op i sin fulde højde og kigger seriøst på pigen. "Hvad laver dig og dine venner her i Danmark og hvem venter i på, jeg har ikke set jeg her i landet før, og jeg har altså rimelig godt styr på vilke vampyrer der befinder sig her i landet."
Tilbage til toppen Go down
Pandalicious




Antal indlæg : 45
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 30
Geografisk sted : Danmark

11 år senere... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 2 I_icon_minitimeTors Feb 05, 2015 11:21 pm

Jasmine så på ham og grinede "Prøver du at virke skræmmende? For det virker ikke særligt godt" Hun rettede sig op og lagde armene over kors. Med de støvler hun havde på var hun mindst 10 cm højere end ham, hvis ikke mere. "Hvorfor skulle jeg fortælle dig alt det? Hvad kommer det dig ved?"
Tilbage til toppen Go down
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

11 år senere... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 2 I_icon_minitimeTors Feb 05, 2015 11:34 pm

Phillip kigger irreteret på hende. " nej jeg prøver ikke at virke skræmmende for det er man ikke i tvivl om når jeg prøver det, men til om det kommer mig ved kan være lige gyldigt, jeg spørger mere af hensyn for jeres egen skyld, for hvis i kun lige er ankommet til landet, vil jeg råde jer til at passe på, tingene er slet ikke som de plejede at være for vampyrer her i landet." Phillip får et smertefult udtryk i ansigtet.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





11 år senere... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
11 år senere...
Tilbage til toppen 
Side 2 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Herskerne af Holbæk :: RP :: Danmark-
Gå til: