Herskerne af Holbæk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Dette rp forum er en fortsættelse af vampire livet, Cainites of Liberty, i en alternativ timeline hvor nogen af vampyrerne nåede at undslippe blodspesten.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 11 år senere...

Go down 
4 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Kashi
Admin



Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 32
Geografisk sted : Sydsjælland

11 år senere... Empty
IndlægEmne: 11 år senere...   11 år senere... I_icon_minitimeMan Dec 29, 2014 11:38 pm

Sted: Københavns Hovedbanegård
Tid: 3:30 om natten/morgenen.
Musik: *opdaterer jeg med så snar tjeg lige har fundet det nummer jeg vil bruge xD*
__________________________________________________

Det var 11 år siden packet sidst havde mødt med hinanden. Og det var en uge siden hun sidst havde set sin mage, Jasper. Hun havde haft nogle småting at ordne i Tyskland som han ikke kunne være med til, hvorfor de var rejst hver for sig herop. Lorelei bar en lidt længere jakke end normalt for at skjule halen fra kvægene (menneskene), og store solbriller for at skjule de røde øjne og markeringerne om øjnene. Derudover, hendes normale jeans, støvler og handsker. Ingen hat eller kasket i nat. Det ville ikke være godt at vække opsigt på den forkerte måde i ærkebiskoppens territorium. Men det skulle nok blive skægt at se alle de andre igen... Se hvor stærke alle i packet var blevet nu...
Tilbage til toppen Go down
https://herskerne.danskforum.net
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

11 år senere... Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... I_icon_minitimeMan Dec 29, 2014 11:46 pm

Jasper kommer gående hen af en gang, efter lige at være ankommet til banegården fra St Louis, hvor han har været for at tage sig af nogle løse ender, der var brug for at blive ordnet hurtigst muligt, han er dog stadig lige udmattet efter hans kamp mod Sebastian. Han har sit normale tøj på som han altid går i dog med en sort skjorte i stedet for den normalt lyseblå, han har også et par solbriller på for at beskytte sine øjne, da han når enden af gangen får han øje på Lorelei og begynder at gå hen mod hende.
Tilbage til toppen Go down
Kashi
Admin



Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 32
Geografisk sted : Sydsjælland

11 år senere... Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... I_icon_minitimeTirs Dec 30, 2014 12:01 am

Selvfølgelig, næste åndedrag Lorelei tager, bemærker hun den velkendte lugt, og vender sig om, hvor hun ser Jasper. Med et skævt smil - det smil der til alle andre siger 'jeg vil slå dig ihjel nu. og jeg vil nyde de 5 sekunder det tager mig.', men som til Jasper blot ville være en venlig hilsen. "Yo,"
Tilbage til toppen Go down
https://herskerne.danskforum.net
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

11 år senere... Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... I_icon_minitimeTirs Dec 30, 2014 12:09 am

Jasper smiler smørede da han ser Loreleis smil og griner for sig selv, han burde være vant til det smil nu, "Hey Lorelei long time no see", han mener det ikke rigtig, det jo kun en uge siden de sidst så hinanden, men der er nu alligvel sket lidt på den uge og Jasper har jo ændret sig en smule, han tænker for sig selv, Gad vide hvor hurtigt hun lægger mærke til at jeg er blevet en del stærkere over den sidste uge, jeg er jo trods alt faldet to generationer, han standser foran hende og ligger hovedet på skrå og står og studere hende.
Tilbage til toppen Go down
Kashi
Admin



Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 32
Geografisk sted : Sydsjælland

11 år senere... Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... I_icon_minitimeTirs Dec 30, 2014 12:16 am

Han var ikke den eneste der var faldet yderligere. De havde begge to faldet i generation mens de åd nogle Anarchs sammen, men mens hun havde været i Tyskland havde hun også været med på en af de storstilede Anarch jagter, hvor de stærkeste fik byttet, hvorfor hun fik langt de fleste Anarchs de fangede. Derfor fik han inden længe et grin der var stort nok til at vise alle fire hugtænder. "Ikke rigtigt, men lader til det ikke kun er mig der er sket noget for... Din lugt har ændret sig en smule."
Tilbage til toppen Go down
https://herskerne.danskforum.net
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

11 år senere... Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... I_icon_minitimeTirs Dec 30, 2014 12:21 am

Jasper står og snuser lidt hendes lugt har ændret sig en smule, "hmm ser ud til jeg ikke er den eneste så", han smiler stort, hvilket gør hans hugtænder synlige, "ser ud til ingen af de andre er ankommet i nu."
Tilbage til toppen Go down
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

11 år senere... Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... I_icon_minitimeTirs Dec 30, 2014 12:40 am

"nå men mens vi bare står her og venter, fik du ordnet det i Tyskland du skulle ordne min kære."
Tilbage til toppen Go down
Kashi
Admin



Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 32
Geografisk sted : Sydsjælland

11 år senere... Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... I_icon_minitimeTirs Dec 30, 2014 12:50 am

"Ja... De er stadig ligeså langsomme som altid. Så hvad... Fandt du også nogle ekstra Anarchs her i den sidste uges tid?" spurgte hun med et skævt grin. "Og ja, jeg fik ordnet det jeg skulle. Mit gamle parti og pack bliver stærkere dag for dag. Det er dejligt at se..."
Tilbage til toppen Go down
https://herskerne.danskforum.net
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

11 år senere... Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... I_icon_minitimeTirs Dec 30, 2014 12:55 am

"Ehehe jeg vil ikke just kalde Daffney og Sebastian Anarchs, tror ikke engang de tilhørte nogen sekt, men det også lige meget for de er begge to i helvede nu, HAH." Jasper får et sadistisk udtryk i ansigtet.
Tilbage til toppen Go down
Kashi
Admin



Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 32
Geografisk sted : Sydsjælland

11 år senere... Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... I_icon_minitimeTirs Dec 30, 2014 1:33 am

"Ah, det var dem du endelig fik ram på? Godt. Det fortjente de." hun smilede fortsat, og lænede sig let op af væggen. "Men nå... Hvilke nye tricks har du så lært i den uge her?"
Tilbage til toppen Go down
https://herskerne.danskforum.net
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

11 år senere... Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... I_icon_minitimeTirs Dec 30, 2014 2:09 am

"jeg kan slette folks minder hvis jeg kender til dem, også har jeg noget mere økonomi, hvad med dig Lorelei du må da have lært noget nyt."
Tilbage til toppen Go down
Kashi
Admin



Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 32
Geografisk sted : Sydsjælland

11 år senere... Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... I_icon_minitimeTirs Dec 30, 2014 2:53 pm

"Lad mig bare sige... Det er vist rimelig umuligt for andre at hold enoget hemmeligt for mig længere," grinte hun. "Og svært at få mig til at sige 'av'... Som om det ikke var det i forvejen!" et grin bredte sig over hendes læber.
Tilbage til toppen Go down
https://herskerne.danskforum.net
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

11 år senere... Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... I_icon_minitimeTirs Dec 30, 2014 4:35 pm

Jasper kiggede forundrede på sin mage og tænkte. Hvad i al verden mener hun med det."Går ud fra jeg får en uddybning om det på et tidspunkt?" Pludselig får Jasper en underlig fornemmelse og tager en dyb indånding, han kigger lidt rundt, "du Lorelei, er jeg den eneste der føler vi bliver holdt øje med?"
Tilbage til toppen Go down
Kashi
Admin



Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 32
Geografisk sted : Sydsjælland

11 år senere... Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... I_icon_minitimeTirs Dec 30, 2014 11:19 pm

"Det skal du nok få, som altid. Og nej, for det bliver vi. Det er en meget dum lille Klamarilla Malk der gemmer sig ovre nær billetautomaterne. At tænke sig at den tør være her i Sabbat højsædet af Danmark..." hun grinede.
Tilbage til toppen Go down
https://herskerne.danskforum.net
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

11 år senere... Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... I_icon_minitimeOns Dec 31, 2014 12:07 am

"Malken er jeg godt klar over, men der er altså også en anden min kære og det en der ved hvad de gør, jeg havde den samme fornemmelse i St. Louis, jeg tror der en der vil finde ud af hvad vi laver her og hvem vi venter på." Jasper får et irreteret udtryk i sit ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Kashi
Admin



Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 32
Geografisk sted : Sydsjælland

11 år senere... Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... I_icon_minitimeOns Dec 31, 2014 1:09 am

"Hmm. Nåjah... Men jeg kan nu ikke se det store problem. Der er jo ikke ligefrem fordi vi ville have problemer. Hvis det er endnu en Klamarilla så er det jo en af de unge, deres ældre går jo aldrig ud for en mur..." hun rullede med øjnene. "Og Narchs er intet problem. Og Independants er pisse ligeglade med alle os andre."
Tilbage til toppen Go down
https://herskerne.danskforum.net
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

11 år senere... Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... I_icon_minitimeOns Dec 31, 2014 3:12 pm

"Det vel rigtig nok, men jeg kan ikke ryste den her følelse, af at jeg ved hvem der holder øje med os, men det kan bare ikke være ham, men jeg har tænkt mig at finde ud af det på et tidspunkt, desuden personen der holder øje med os, stinker både af vampyr, men også af kat, mere specifikt en hvid tiger, det er en lugt jeg kender meget godt efterhånden, eftersom jeg har været så meget i Japan." Jasper kigger over på Lorelei og krydser armene.
Tilbage til toppen Go down
Kashi
Admin



Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 32
Geografisk sted : Sydsjælland

11 år senere... Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... I_icon_minitimeFre Jan 02, 2015 2:03 am

"Ah. Ergo en af 'mine egne', kan man vel kalde det..." sagde hun efter en kort pause. "Nah ja. Det skal nok gå."
Tilbage til toppen Go down
https://herskerne.danskforum.net
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

11 år senere... Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... I_icon_minitimeFre Jan 02, 2015 2:59 pm

Jasper kigger skeptisk på Lorelei, "jeg håber seriøst du har ret, for hvis ikke så ved jeg ikke hvad jeg gør."
Tilbage til toppen Go down
Kashi
Admin



Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 32
Geografisk sted : Sydsjælland

11 år senere... Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... I_icon_minitimeFre Jan 02, 2015 3:28 pm

"En var-tiger ville du ikke kunne lugte vampyr på. Så jeg ved jeg har ret." hun gav ham et skævt smil. "Men e andre tager da godt nok en evighed om at dukke op..."
Tilbage til toppen Go down
https://herskerne.danskforum.net
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

11 år senere... Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... I_icon_minitimeFre Jan 02, 2015 4:07 pm

Jasper kigger ned på sin lomme, da han pludselig får en sms, han tager sin mobil frem og læser beskeden igennem hurtigt. "Hmm ser ud til Jasmine er blevet forsinket, der var åbenbart en hun lige skulle have ryddet af vejen, men hun kommer så hurtigt som hun kan, så har vi da i det mindste hørt fra hende." Jasper ligger sin telefon i lommen og kigger over på Lorelei.
Tilbage til toppen Go down
Kashi
Admin



Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 32
Geografisk sted : Sydsjælland

11 år senere... Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 3:38 pm

Lorelei nikkede. "Jeg har ikke kunnet komme i kontakt med Vincent overhovedet, så spørgsmålet er om han overhovedet... Er her længere, du ved." hun sukkede. "Vi bliver nødt til at finde os en ny præst..."
Tilbage til toppen Go down
https://herskerne.danskforum.net
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

11 år senere... Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... I_icon_minitimeLør Jan 03, 2015 3:54 pm

Jasper ligger en hånd på Loreleis skulder "lad os prøve og vente og se, det sidste vi ved, er jo at han er sammen med Elvira, det kan jo godt give uforusette forsinkninger." Jasper ler lidt og smiler til Lorelei "lad os vente og se hvad der sker."
Tilbage til toppen Go down
Pandalicious




Antal indlæg : 45
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 30
Geografisk sted : Danmark

11 år senere... Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... I_icon_minitimeTirs Jan 06, 2015 9:26 pm

Jasmine kommer gående hen af gangen på banegården, skjult for andres blikke, da hun ikke har haft tid til at skifte tøj og den brujah hun lige har slået ihjel blødte noget så frygteligt ud over hendes tøj. Hun får øje på Jasper og Lorelei og forstærker sin camouflage, bare for at se om de andre opdager hende. Hun går i en stor bue uden om dem, og stiller sig bag Lorelei, så hendes lugt bliver båret væk fra parret. Jasmine smiler skævt, og er lige ved at begynde at fnise, men når at stoppe sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

11 år senere... Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... I_icon_minitimeOns Jan 07, 2015 11:55 am

Jasper kigger sig om og snuser lidt, han kan lugte blod, nærmere det fra en anden vampyr og en velkendt tilstedeværelse, han ler let, "Jeg ved godt du er her Jasmine, du glemmer jeg altid kan mærke når du tæt på mig og fra lugten, er det nok smartest du holder dig skjult," Jasper kigger hurtigt over mod Lorelei og smiler let.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





11 år senere... Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
11 år senere...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 7Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Herskerne af Holbæk :: RP :: Danmark-
Gå til: