Herskerne af Holbæk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Dette rp forum er en fortsættelse af vampire livet, Cainites of Liberty, i en alternativ timeline hvor nogen af vampyrerne nåede at undslippe blodspesten.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 11 år senere...

Go down 
4 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Pandalicious




Antal indlæg : 45
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 30
Geografisk sted : Danmark

11 år senere... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 4 I_icon_minitimeMan Mar 16, 2015 9:04 pm

"tjaa... Han havde sort hår, med et par hvide ører stikkende ud, lidt slidt, almindeligt tøj, i ved, jeans, t-shirt, han havde dog klippet ærmerne af sin hættetrøje af en eller anden grund. Så havde han en hvid hale, og helt klart øjne fra en eller anden katteart. Han var lidt lavere end jeg er, altså uden støvler. En næsvis lille fyr, der kan lide at lege" Jasmine smilede indforstået til Dragon, der godt ved hvor voldelig hun kan blive når hun leger.
Tilbage til toppen Go down
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

11 år senere... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 4 I_icon_minitimeMan Mar 16, 2015 9:49 pm

"Ahhh fra din beskrivelse vil jeg gætte på at han måske er en hvid tiger eller jaguar, var der andet du virkede meget fjern da du sluttede dig til os igen, og du skal ikke sige at der ikke var noget for jeg kender, det var næsten som om du var... jeg ved ikke skræmt eller sådan noget." Dragon kiggede bekymret på Jasmine.
Tilbage til toppen Go down
Pandalicious




Antal indlæg : 45
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 30
Geografisk sted : Danmark

11 år senere... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 4 I_icon_minitimeMan Mar 16, 2015 10:09 pm

Jasmine kiggede ned på sine hænder og sagde lavt "Der var noget ved måden han sagde det på, da han advarede mig. Jeg kan ikke helt finde ud af hvad det var, men jeg brød mig ikke om det." Hun kiggede ud af vinduet. Håber de andre snart kommer, så vi kan gøre noget ved situationen i landet Jasmines ansigtsudtryk blev pludseligt trodsigt, samtidig med at hun krydsede armene demonstrativt "Og så kaldte han mig et pigebarn"
Tilbage til toppen Go down
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

11 år senere... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 4 I_icon_minitimeMan Mar 16, 2015 10:44 pm

Dragon hævede hans øjenbryn "den måde han advarede dig på?" Dragon kiggede ud af vinduet med et eftertænktsom udtryk, da jasmine sagde det sidste kunne han ikke lade være med at grine. "HAHA WOW at han faktisk kaldte dig det, meget modigt må jeg sige, men nok om det vi er i Roskilde nu, lad os skifte tog og se at komme til Holbæk."
Tilbage til toppen Go down
Pandalicious




Antal indlæg : 45
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 30
Geografisk sted : Danmark

11 år senere... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 4 I_icon_minitimeMan Mar 16, 2015 11:08 pm

Jasmine skulede til Dragon og rakte tunge ad ham, inden hun rejste sig for at stige af. "Det er ikk noget at grine af"
Tilbage til toppen Go down
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

11 år senere... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 4 I_icon_minitimeTirs Mar 17, 2015 8:07 am

Dragon rejser sig og bevæger sig ud af toget mens han siger til Jasmine. "Jo det er det faktisk, for jeg havde ikke regnet med at nogen ville være modig nok, til at sige lige netop det til dig, så jo det er faktisk ret morsomt." Dragon stiger af toget og guider pigerne, over til det spor deres tog til Holbæk køre fra.
Tilbage til toppen Go down
Pandalicious




Antal indlæg : 45
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 30
Geografisk sted : Danmark

11 år senere... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 4 I_icon_minitimeOns Mar 18, 2015 9:12 pm

"Du ville da ikke have noget problem med at sige sådan til mig" Jasmine klappede Dragon på hovedet. "Men det er selvfølgelig ogs noget andet" Hun fnisede og puffede til hans hestehale.
Tilbage til toppen Go down
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

11 år senere... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 4 I_icon_minitimeTors Mar 19, 2015 9:54 am

Dragon rullede med øjnene. "Selvfølelig ville jeg ikke det du kender mig da," Dragon kiggede irriteret på Jasmine da hun klappede ham på hovedet, da hun puffede til hans hestehale klaskede han hendes hånd væk. "HEY hold dig fra mit hår gider du." Dragon rettede på hestehalen da han så at toget kom, "så der kommer vores tog" Dragon steg på toget da det holdt stille, og fandt et sted de kunne sætte sig.
Tilbage til toppen Go down
Kashi
Admin



Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 32
Geografisk sted : Sydsjælland

11 år senere... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 4 I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 6:14 pm

Lorelei satte sig ved siden af ham, med et lille suk. "Jeg håber virkelig alle de andre snart dukker op..."
Tilbage til toppen Go down
https://herskerne.danskforum.net
Pandalicious




Antal indlæg : 45
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 30
Geografisk sted : Danmark

11 år senere... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 4 I_icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 7:20 pm

Jasmine satte sig overfor dem og mærkede hvordan toget satte igang. "Har i slet ikke hørt fra nogen af dem?"
Tilbage til toppen Go down
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

11 år senere... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 4 I_icon_minitimeMan Mar 23, 2015 11:24 am

Dragon kiggede rundt på pigerne "jeg har snakket med Alice for nogle måneder siden, hun kommer når hun er færdig med et eller andet projekt hun har gang i, spørg ikke hvad det er for har ingen anelse, har hørt ikke hørt fra nogle af de andre siden vi sidst så dem hist her hvor vi har været." Dragon kiggede ud af vinduet og sukkede " er lidt bekymret for Drake har ikke hørt fra ham, håber ikke han har lavet et eller andet idiotisk indtil nu." Dragon lukkede øjnene og slappede af.
Tilbage til toppen Go down
Kashi
Admin



Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 32
Geografisk sted : Sydsjælland

11 år senere... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 4 I_icon_minitimeMan Mar 23, 2015 5:08 pm

"Jeg har hørt fra Vincent. Han skulle vist snart være på vej alligevel..."
Tilbage til toppen Go down
https://herskerne.danskforum.net
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

11 år senere... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 4 I_icon_minitimeTirs Mar 24, 2015 8:05 am

Jasper åbnede hans øjne og kiggede på Lorelei. "Det var da godt så ved vi da han er okay, hvilket sikkert betyder at Elvira også er okay, så ved vi da det men nu til noget andet, hvad i alverden gør vi når vi kommer til Holbæk når nu alt det der forgår i landet, tager vi tilbage hvor alt det her rod begyndte selvom tingene nok er en del anderledes der, eller finder vi et eller andet sted i byen at være?"
Tilbage til toppen Go down
Kashi
Admin



Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 32
Geografisk sted : Sydsjælland

11 år senere... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 4 I_icon_minitimeTirs Mar 24, 2015 5:47 pm

"Vi skal først og fremmest bekymre os om at finde et haven stort nok til os, tænker jeg. Men ikke det samme som sidst - det bedste vil være at holde det skjult som tingene er nu, vil jeg mene."
Tilbage til toppen Go down
https://herskerne.danskforum.net
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

11 år senere... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 4 I_icon_minitimeTirs Mar 24, 2015 7:39 pm

"Det lyder nok som den bedste ide, for så er vi også på den sikre side, jeg tænker vi måske skulle tjekke hvad der er omkring havnen? eller skal vi tjekke andetsteds?" Jasper kiggede først på Lorelei så på Jasmine også tilbage igen.
Tilbage til toppen Go down
Pandalicious




Antal indlæg : 45
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 30
Geografisk sted : Danmark

11 år senere... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 4 I_icon_minitimeTirs Mar 24, 2015 11:36 pm

"Havnen lyder umiddelbart som en god ide, men måske skal vi lige tjekke hvor vampyrerne der allerede er i byen, holder til først" Jasmine pillede eftertænksomt ved sin ene cyberlock "Undervejs kan jeg så fortælle jer om resten af mit lille eventyr på toilettet" Hun smilede skævt til de to andre
Tilbage til toppen Go down
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

11 år senere... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 4 I_icon_minitimeOns Mar 25, 2015 10:39 am

"Det lyder nok som en god ide Jasmine, har dog en fornemmelse at de sikkert er på den skole vi plejet at holde til på, pga. Af hele situationen der var der for mange år siden med den blodpest, der er jo ikke mange vampyrer der har lyst til at være det sted, så det ville nok være et godt tilholdssted for andre vampyrer der ligeglad med det."
Tilbage til toppen Go down
Kashi
Admin



Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 32
Geografisk sted : Sydsjælland

11 år senere... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 4 I_icon_minitimeTors Mar 26, 2015 8:56 pm

"Hvis vi først lige finder noget vi tre kan være i, så skal jeg nok hurtigt få tjekket nede ved havnen. Mens vi snakker. I ved jo hvor nyttige alle dyrene kan være." etskævt smil til dem begge; hun var jo blevet endnu bedre til at kommunikere med dyrene end før.
Tilbage til toppen Go down
https://herskerne.danskforum.net
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

11 år senere... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 4 I_icon_minitimeTors Apr 23, 2015 1:36 pm

Jasper kigger over på Lorelei og nikker. "Du har nok ret min kære, det lyder som en rigtig god ide, og hvis det er kan jeg hjælpe med tjekke havnen ud, ved godt du er kan klare det let og effektivt ,men jeg har også mine metoder."
Tilbage til toppen Go down
Kashi
Admin



Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 32
Geografisk sted : Sydsjælland

11 år senere... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 4 I_icon_minitimeLør Sep 05, 2015 2:40 pm

"Godt så. Lad os smutte. Hvis jeg husker rigtigt var der næsten altid en eller to ledige lejligheder i lejlighedskomplekset en kilometer fra skolen, i al fald i al den tid vi var der." hun begyndte at gå i retning af det lejlighedskompleks. "Og hvem ville dog lægge mærke til at vi låser døren op og sniger os derind for en lille privat snak?"
Tilbage til toppen Go down
https://herskerne.danskforum.net
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

11 år senere... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 4 I_icon_minitimeLør Sep 05, 2015 10:14 pm

Jasper følger efter Lorelei og tager hendes hånd i sin og lader hende vise vejen da han ikke helt kan huske den selv. "Du har ret ingen ville finde det underligt, jeg er dog overrasket over at byen ligner sig selv taget betragtning af hvad der foregår her omkring for tiden." Han kigger rundt lidt og kigger bagud for at se om Jasmine er med.
Tilbage til toppen Go down
Kashi
Admin



Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 32
Geografisk sted : Sydsjælland

11 år senere... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 4 I_icon_minitimeSøn Sep 06, 2015 12:55 pm

"Det har du helt ret ... Det er underligt der ikke er sket mere... Måske holder de andre sig stadig i skyggerne? De er vel ikke stærke nok til de har lyst til at få en vampyrjæger på nakken hvis de ændrede for mange ting på én gang. Selvom jeg ikke har noget problem med atordne de fleste jægere, så vil selv JEG da helst ikke støde på nogen hvis jeg kan undgå det. Det giver så grimme ar."
Tilbage til toppen Go down
https://herskerne.danskforum.net
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

11 år senere... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 4 I_icon_minitimeSøn Sep 06, 2015 6:35 pm

Jasper kigger på Lorelei og nikker. "Det har du ret i Lorelei, jeg er dog ikke bange for jægerne længere nu hvor jeg er stærkere, jeg finder dem dog bare some irriterende insekter."
Kigger på Jasmine. "Jasmine er der noget galt du er så stille?"
Tilbage til toppen Go down
Pandalicious




Antal indlæg : 45
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 30
Geografisk sted : Danmark

11 år senere... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 4 I_icon_minitimeSøn Sep 06, 2015 9:25 pm

Jasmine stod og tænkte på episoden på toilettet, og kiggede op med et sæt, da Jasper sagde hendes navn, og rendte hen til Jasper og Lorelei. "Nej, faldt hvis bare lige i staver lidt." Hun smilede skævt til Jasper. "Det sker jo fra tid til anden" Hun faldt i trit med de to og rystede oplevelsen af sig. Det nyttede ikke noget at være væk i egne tanker, når man gik i åbent terræn på ukendt territorie.
Tilbage til toppen Go down
Kashi
Admin



Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 32
Geografisk sted : Sydsjælland

11 år senere... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 4 I_icon_minitimeSøn Sep 06, 2015 10:26 pm

"Godt så..." Lorelei smilede,og de fortsatte. Efter fem minutters gåtur, en tur op af trapperne og en del forsøg inden de fik låsen op, var de endelig inde i en af de ledge lejligheder i en af opgangene.
Tilbage til toppen Go down
https://herskerne.danskforum.net
Sponsoreret inhold





11 år senere... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 4 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
11 år senere...
Tilbage til toppen 
Side 4 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Herskerne af Holbæk :: RP :: Danmark-
Gå til: