Herskerne af Holbæk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Dette rp forum er en fortsættelse af vampire livet, Cainites of Liberty, i en alternativ timeline hvor nogen af vampyrerne nåede at undslippe blodspesten.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 11 år senere...

Go down 
4 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Pandalicious




Antal indlæg : 45
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 30
Geografisk sted : Danmark

11 år senere... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 3 I_icon_minitimeTors Feb 05, 2015 11:39 pm

Jasmine lænede sig op af bordet igen "Hvad mener du med, at tingene ikke er som de plejer at være for vampyrer her i landet?" Hun kunne se at det var noget der havde påvirket ham.


Sidst rettet af Pandalicious Tors Feb 05, 2015 11:58 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

11 år senere... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 3 I_icon_minitimeTors Feb 05, 2015 11:49 pm

Phillip kigger på pigen med et trist udtryk i ansigtet. "efter Dracorn kom til landet har alt ændret sig, tingene er sådan at hans ord er lov, han bestemmer endda over alle biskopperne og ærkebiskoppen, hvilket i sig selv er uhørligt men det sådan tingene er, han styre vampyr miljøet her i landet med en jern næve, og går du mod ham finder han en måde at få dig ryddet af vejen, det eneste sted man er i sikkerhed her i landet er i Holbæk hvor modstandsbevægelsen er lokaliseret, den her information løber jeg en stor risiko i at fortælle dig, og pas på med at snakke for højt om det til dine venner, for Dracorn har øjne or øre overalt i København, det lidt ligegyldigt for mig eftersom Dracorn allerede har set sig rasende på mig, og vil have mig ryddet af vejen." Phillip kigger direkte på pigen, og venter på hendes reaktion på det han lige har fortalt.
Tilbage til toppen Go down
Pandalicious




Antal indlæg : 45
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 30
Geografisk sted : Danmark

11 år senere... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 3 I_icon_minitimeFre Feb 06, 2015 12:06 am

Jasmine fik et eftertænksomt udtryk i ansigtet. "Hvem er ham Dracorn?" Hun kiggede spørgende på ham. "Og hvorfor har han set sig rasende på dig?" Jasmine pillede tænksomt ved en af locksene med den ene hånd. Lyder som om vi måske har ventet lidt for længe med at komme tilbage til Danmark igen.
Tilbage til toppen Go down
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

11 år senere... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 3 I_icon_minitimeFre Feb 06, 2015 12:19 am

Phillip kigger forbavsende på pigen."Dracorn er en nådesløs kold og brutal brujah som ikke viser nogen noget, han var lederen af en mafia i Chicago hvor jeg er fra, jeg fik ham og hans gruppe lukket ned i Chicago og han svor hævn over mig siden, han fandt ud af jeg var taget til Danmark efter blodpesten for at undersøge forholdne her, han ankom til landet og besluttede sig for at overtage vampyr miljøet i landet hvilket har lykkes ham meget godt at gøre."
Tilbage til toppen Go down
Pandalicious




Antal indlæg : 45
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 30
Geografisk sted : Danmark

11 år senere... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 3 I_icon_minitimeFre Feb 06, 2015 12:30 am

Jasmine smilede over fyrens forbavsede ansigtsudtryk. "Lyder bestemt som en skidt fyr. Men hvis det lykkedes dig at stoppe ham i Chicago, hvorfor stopper du ham så ikke bare her i Danmark?" Det er utroligt så åben han er om det, taget i betragtning at nogen er ude efter ham.
Tilbage til toppen Go down
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

11 år senere... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 3 I_icon_minitimeFre Feb 06, 2015 1:04 am

Phillip ler let over hendes spørgsmål "fordi i chicago havde jeg Cassidy hos mig til at hjælpe mig det har jeg ikke nu, plus han har stor gruppe tilhægere der beskytter ham, deriblandt nogle lasombraer, gangrels, tzimisces, og et par andre brujahs, det ikke noget man bar lige gør søde." Phillip klør sig bag sit højre øre. "desuden vi har ikke en stor nok gruppe samlet i Holbæk til at gå mod ham, men det fordi nogle af dem i Holbæk kun er der fordi der er sikkert der." Phillip får et irreteret udtryk i ansigtet pågrund af det sidste.
Tilbage til toppen Go down
Pandalicious




Antal indlæg : 45
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 30
Geografisk sted : Danmark

11 år senere... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 3 I_icon_minitimeFre Feb 06, 2015 1:18 am

"Stakkels lille gangrel, hva?" Jasmine lo sarkastisk. "Oh well, det er jo ikke mit problem" Hun smilede bredt til ham, rettede sig op og rettede lidt på sin nederdel. "Det var hygligt at snakke med dig, og tak for informationen. Det er altid godt at vide hvad der forgår omkring ørerne på en, men jeg må hellere komme tilbage til mine venner" Jasmine vendte sig mod døren og begyndte at gå hen mod den
Tilbage til toppen Go down
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

11 år senere... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 3 I_icon_minitimeFre Feb 06, 2015 1:43 am

Phillip kigger på pigen med iratation i øjnene. "hvis jeres plan er den som jeg ved den er Undeathly Hallows, så kommer det ikke ske så længe Dracorn lever, og hvis i tror at jeres lille mega pack kan overvinde Dracorn og hans folk helt alene, så tager i grueligt fejl for så er i så godt som færdige, men hvis i vil vise jeres værd og prøve at komme så tæt på magten som muligt så tag til Holbæk." Phillip kigger på hende med et blik som når et rovdyr overvoger sit bytte. "og hvis jeg var dig pigebarn, så vær glad for jeg ikke gjorde det af med dig da jeg havde chancen, for du efterlod din ryg fuldstændig åben, også selvom du var usynlig, det er virkeligt skidt af en snigmorder synes du ikke?" Phillip ler en barsk og hånfuld latter rettet mod pigen, før han forsvinder som tåge ud af det åbne vindue.
Tilbage til toppen Go down
Kashi
Admin



Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 32
Geografisk sted : Sydsjælland

11 år senere... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 3 I_icon_minitimeFre Feb 06, 2015 2:24 pm

"... Jasmne har været væk lidt længere end højst nødvendigt, har hun ikke?" spurgte Lorelei stille Dragon, mens hun kiggede hen mod pige toilettet. "Gad vide hvad hun laver... Og gad vide hvor alle de andre bliver af... Måske skulle vi bare tage til Holbæk allerede, nformere de andre om at møde os der, istedet..."
Tilbage til toppen Go down
https://herskerne.danskforum.net
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

11 år senere... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 3 I_icon_minitimeFre Feb 06, 2015 2:29 pm

Dragon kigger ned på Lorelei. "hmm du har ret det har hun." Dragon tænker sig lidt om, og kigger over mod pige toilettet. "Hmm det vil nok være en god ide at tage til Holbæk, og få de andre til at møde os der, har på fornemmelsen at der forgår noget underligt her i København." Dragon kigger igen ned på Lorelei.
Tilbage til toppen Go down
Kashi
Admin



Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 32
Geografisk sted : Sydsjælland

11 år senere... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 3 I_icon_minitimeFre Feb 06, 2015 3:16 pm

Hun nikkede stille. "Så snart Jasmine er tilbage, tager vi afsted. Bliv her, jeg skaffer os bare lige hurtigt billetter til det næste tog. Jeg vil helst ikke bruge kræfter på min rejse form." hun gav ham et kys, rejste sig, og gik hen mod den del af banegården hvor billetautomaterne var.
Tilbage til toppen Go down
https://herskerne.danskforum.net
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

11 år senere... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 3 I_icon_minitimeFre Feb 06, 2015 3:31 pm

Dragon nikker og smiler til hende, han kigger over mod pige toilletet for at se om Jasmine kommer. Hvad i alverden laver det pigebarn, hun burde være kommet tilbage. Dragon bliver lidt små irreteret over at Jasmine tager så lang tid, han kigger over mod Lorelei for at holde øje med hende, han har stadig en dårlig fornemelse af at være her i byen. Der er et eller andet fuldstændigt galt her. Dragon lukker sine øjne og koncentrer som om at finde Jasper inde i sit hoved. Du Jasper hvad synes du om det her? der går lidt tid før Jasper svarer Dragon Du har ret, der et eller andet fuldstændigt galt her i København, jeg ved godt Lorelei sadge at vi skulle blive her, men gå over til hende og hold jer sammen. Dragon åbner brat øjnene rejser sig og går med raske skridt over til Lorelei, han stiller sig ved siden af hende og ligger en arm om skulderen på hende og læner sig ind og hvisker i hendes øre. "min kære jeg ved godt du sagde jeg skulle blive sættende, men der er altså noget fuldstændigt galt her i byen, vi skal ud af København og vi skal ud nu."


Sidst rettet af Shatterbane Man Mar 16, 2015 4:17 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Pandalicious




Antal indlæg : 45
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 30
Geografisk sted : Danmark

11 år senere... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 3 I_icon_minitimeFre Feb 06, 2015 8:22 pm

Jamine kiggede fornærmet efter ham Jeg er ikke noget pigebarn, missekat Hun fnøs, camoflerede sig igen og gik ud fra toilettet og over mod det sted de andre sad da hun gik, men opdagede at de var væk. Jasmine kiggede rundt og så dem stå i billetkøen.
Hun gik over til dem, mens hun prøvede at ryste irretationen af sig.
Tilbage til toppen Go down
Kashi
Admin



Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 32
Geografisk sted : Sydsjælland

11 år senere... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 3 I_icon_minitimeFre Feb 06, 2015 10:22 pm

"Ja, det er derfor jeg køber billettrne til det næste tog." hun betalte for billetterne, og vendte sig om mod ham. "Det næste tog går om fem minutter. Perron 6. Vi må hellere skynde os inden der sker noget."
Tilbage til toppen Go down
https://herskerne.danskforum.net
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

11 år senere... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 3 I_icon_minitimeLør Feb 07, 2015 12:22 am

Dragon kigger rundt han kan mærke at Jasmine er tæt på dem. "det var på tide Jasmine, vi tager til Holbæk og får de andre til at møde os der, der er noget galt her i København." Dragon tager lorelei's hånd og begynder at gå mod perron 6.
Tilbage til toppen Go down
Pandalicious




Antal indlæg : 45
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 30
Geografisk sted : Danmark

11 år senere... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 3 I_icon_minitimeLør Feb 07, 2015 9:30 am

Jasmine kiggede tilbage mod toilettet og sagde stille med fjern stemme "I skulle bare vide" Hun fulgte trop bag Dragon og Lorelei og lagde for en sikkerheds skyld sin hånd på Dragons skulder, så de var sikre på at blive sammen. Noget ved den måde ham gangrelen havde sagt sin sidste advarende besked havde gjort hende urolig og hun holdt skarpt øje med deres omgivelser mens de gik mod perronen
Tilbage til toppen Go down
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

11 år senere... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 3 I_icon_minitimeLør Feb 07, 2015 3:49 pm

Dragon mærker Jasmine's hånd på hans skuldre og den måde hun holder fat i. Hmm gad vide hvad der galt med hende, hun fortæller mig vel det nok. Dragon drejer og stiller sig på rulletrapen ned til deres perron, han drejer hovedet lidt for at kigge bagud hvor han ved Jasmine er. "hvis du har fået alt blodet af, så skal du snart finde en måde at gøre dig synlig igen på."
Tilbage til toppen Go down
Pandalicious




Antal indlæg : 45
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 30
Geografisk sted : Danmark

11 år senere... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 3 I_icon_minitimeLør Feb 07, 2015 4:10 pm

Jasmine kiggede på Dragon "Hvis i går bag om en af søjlerne, skal jeg nok blive synlig der" Hun lænede sig ind mellem Dragon og Lorelei "Men bliv sammen, uanset hvad, i hvert fald til vi sidder i toget." Jasmine rettede sig op igen og og kørte hånden over den kniv hun havde kastet efter gangrelen
Tilbage til toppen Go down
Kashi
Admin



Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 32
Geografisk sted : Sydsjælland

11 år senere... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 3 I_icon_minitimeLør Feb 07, 2015 4:22 pm

"Okay." Lorelei nikkede, og styrede hen om bag en af søjlerne så snart de var kommet ned til perronen.
Tilbage til toppen Go down
https://herskerne.danskforum.net
Pandalicious




Antal indlæg : 45
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 30
Geografisk sted : Danmark

11 år senere... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 3 I_icon_minitimeMan Mar 16, 2015 6:53 pm

Jasmine kiggede hurtigt rundt inden hun fjernede sin camoflage helt, så de kunne fortsætte ind i toget
Tilbage til toppen Go down
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

11 år senere... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 3 I_icon_minitimeMan Mar 16, 2015 6:57 pm

Efter Jasmine var kommet frem styrede Dragon pigerne over i toget, som lige var ankommet, der fandt de et sted hvor de alle tre kunne side sammen og satte sig der, Dragon kiggede ud af vinduet for at holde øje indtil toget kørte. Da toget langt om længe begyndte at køre kiggede han over på Jasmine "Hvad i alverden tog dig så lang tid om at blive færdig?"
Tilbage til toppen Go down
Pandalicious




Antal indlæg : 45
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 30
Geografisk sted : Danmark

11 år senere... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 3 I_icon_minitimeMan Mar 16, 2015 8:10 pm

Jasmine kiggede rundt i den næsten tomme vogn for at sikre sig, at der ikke var nogen der sad og lyttede med. Da hun følte sig overbevist, kiggede hun alvorligt på Dragon og Lorelei. "Jeg havde et mindre sammenstød med en lokal gangrel. Han var fulgt efter mig ud på toilettet, sikkert i håb om at få mig at se, og desværre kom jeg til at opfylde det ønske." Jasmine pillede igen ved kniven, hun havde kastet efter gangrellen. "En legesyg lille sag, med store ord." Hun smilede skævt. "Det virkede endda til at han kender os, eller i hvert fald nogen af os. Han vidste vores pack hedder Undeathly Hallows, og at vi har planer her i Danmark" Jasmine kiggede rundt igen og fortsatte med lidt lavere stemme "Han advarede mig også imod at snakke for højt om vores samtale før vi kommer til Holbæk"
Tilbage til toppen Go down
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

11 år senere... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 3 I_icon_minitimeMan Mar 16, 2015 8:15 pm

Dragon kiggede chokeret på Jasmine. "Det var satans, det havde jeg dog ikke regnet med, hvad fuck gør så vi så nu?" Dragon kigger På Lorelei ved siden af ham, tydeligt urolig over nogen ved sådan nogle ting.
Tilbage til toppen Go down
Kashi
Admin



Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 32
Geografisk sted : Sydsjælland

11 år senere... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 3 I_icon_minitimeMan Mar 16, 2015 8:29 pm

"Hmm... Det undrer mig ikke han ville kende til os. Med hvor store vi nu var, og stadig er, så har det nok gjort os kendt blandt cainitterne her i Danmark, alene for vores størrelse og nok også det at jeg har været Templar af Holbæk. Men jeg tror vi skal tage hans ord for gode varer og først snakke videre om hans advarsel når vi er anommet til Holbæk. Eller som minimum vente til vi skifter tog i Roskilde." sagde Lorelei eftertænksomt.
Tilbage til toppen Go down
https://herskerne.danskforum.net
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

11 år senere... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 3 I_icon_minitimeMan Mar 16, 2015 8:46 pm

"Hmmm der kan være noget om du har nok ret skat, lad os dog vente til vi er i Holbæk for en sikkerheds skyld." Dragon sidder og ser lidt eftertænksom ud. "Du jasmine hvordan så ham gangrelen egentlig ud? Bare så vi ved det i tilfælde af at vi støder ind i ham så vi ved at det er ham."
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





11 år senere... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 3 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
11 år senere...
Tilbage til toppen 
Side 3 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Herskerne af Holbæk :: RP :: Danmark-
Gå til: