Herskerne af Holbæk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Dette rp forum er en fortsættelse af vampire livet, Cainites of Liberty, i en alternativ timeline hvor nogen af vampyrerne nåede at undslippe blodspesten.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 11 år senere...

Go down 
4 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Pandalicious




Antal indlæg : 45
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 30
Geografisk sted : Danmark

11 år senere... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 5 I_icon_minitimeMan Sep 07, 2015 12:22 am

Jasmine begyndte straks at undersøge lejlgheden for flugt muligheder, bedste sted at forsvare sig og inprinte sig dens layout. En vane hun havde fået hen over de sidste 11 år. Det gav også de andre tid til at sætte gang i undersøgelsen af havnen og skolen, inden hun skulle fortælle dem om toilettet.
Tilbage til toppen Go down
Kashi
Admin



Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 32
Geografisk sted : Sydsjælland

11 år senere... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 5 I_icon_minitimeMan Sep 07, 2015 3:04 am

Og Lorelei gik igang med det samme - hovedet ud af vinduet, et enkelt krage 'skrig', og der var en hel mindre flok der indenfor et minuts tid - alle kragerne i den umiddelbare nærhed. Hun fortalte dem hvad de skulle gøre - halvt mentalt, halvt via kropssprog - og efter et par minutter med forklaring, fløj de afsted mod havnen.
Tilbage til toppen Go down
https://herskerne.danskforum.net
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

11 år senere... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 5 I_icon_minitimeMan Sep 07, 2015 12:22 pm

Jasper kiggede på pigerne gøre deres arbejde og besluttede at gøre sit, han ordnede et rum så han kunne bruge sine skygge kræfter, han kiggede på pigerne. "Jeg bruger lige Shadowstep til at tjekke byen rundt omkring, nogle bestemte steder der skal tjekkes?"
Tilbage til toppen Go down
Kashi
Admin



Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 32
Geografisk sted : Sydsjælland

11 år senere... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 5 I_icon_minitimeMan Sep 07, 2015 1:17 pm

"Kragerne er igang med at tjekke havnen. Du kunne tjekke skolen alle Cainitter samledes ved sidst vi var her?"
Tilbage til toppen Go down
https://herskerne.danskforum.net
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

11 år senere... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 5 I_icon_minitimeMan Sep 07, 2015 2:02 pm

Jasper kigger over Lorelei og nikker. "Okay jeg tjekker skolen ud, er tilbage snart, vent på mig her." Jasper går ind i rummet han har forberedt og stiller sig i en skygge og råber. "SHADOWSTEP." Hans øjne bliver helt sorte og han begynder og synke ned i skyggen, i løbet af få sekunder er han væk.
Tilbage til toppen Go down
Kashi
Admin



Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 32
Geografisk sted : Sydsjælland

11 år senere... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 5 I_icon_minitimeMan Sep 07, 2015 2:18 pm

Lorelei ser efter ham lidt, før hun derpå sætter sig i vindueskarmen og venter på at kragerne vender tilbage.
Tilbage til toppen Go down
https://herskerne.danskforum.net
Pandalicious




Antal indlæg : 45
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 30
Geografisk sted : Danmark

11 år senere... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 5 I_icon_minitimeMan Sep 07, 2015 3:02 pm

En kuldegysning gik ned af ryggen på Jasmine, da Jasper forsvandt i skyggerne. Hun havde aldrig kunnet lide tanken om at en vampyr bare kunne synke ned i skyggerne; det gjorde dem umulige at slå ihjel og svære at gemme sig for.
Hun kiggede på Lorelei og så rundt i rummet. Hun hadede at vente uden noget at lave, så hun satte sig til at tjekke sine knive og variøse andre skjulte våben, så hun var helt sikker på de var klar, hvis det skulle blive nødvendigt.
Tilbage til toppen Go down
Kashi
Admin



Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 32
Geografisk sted : Sydsjælland

11 år senere... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 5 I_icon_minitimeMan Sep 07, 2015 3:05 pm

"Nå... Jeg har da idet mindste endelig fået besked fra Vincent om at han også er på vej til byen nu," nævnte Lorelei efter lidt tid. "Jeg ved ikke hvornår han er her, eller hvor han præcis dukker op, men han er på vej."
Tilbage til toppen Go down
https://herskerne.danskforum.net
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

11 år senere... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 5 I_icon_minitimeMan Sep 07, 2015 3:08 pm

Efter noget tid bygender Jasper at komme op gennem en skygge, da han er fuldt ude af skyggen går han over og stiller sig bag Lorelei han griber blidt hendes ansigt, og vender det mod sit og giver hende et blidt kys på munden. "Jeg er tilbage skal nok fortælle hvad jeg fandt ud af når kragerne er tilbage." han giver hende et kys mere før han sætter sig ind i det andet rum og meditere lidt for at huske alt hvad han så på skolen.
Tilbage til toppen Go down
Kashi
Admin



Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 32
Geografisk sted : Sydsjælland

11 år senere... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 5 I_icon_minitimeMan Sep 07, 2015 3:23 pm

Hun nikker, og i lige dét øjeblik, vender kragerne tilbage og sætter sig på vindueskarmen. Med en masse sagte 'kraah' lyde, fortæller de hende dernæst hvad de har set, og hun står og lytter opmærksomt til dem.
Tilbage til toppen Go down
https://herskerne.danskforum.net
Pandalicious




Antal indlæg : 45
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 30
Geografisk sted : Danmark

11 år senere... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 5 I_icon_minitimeMan Sep 07, 2015 3:28 pm

Jasmine så lidt fra den ene til den anden og smiler skævt. Det er nu altså en forunderlig verden jeg er blevet del af Hun sætter sine våben på plads og venter på de to andre, mens hun gennemgår historien om hendes toiletbesøg i hovedet
Tilbage til toppen Go down
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

11 år senere... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 5 I_icon_minitimeMan Sep 07, 2015 3:43 pm

Jasper afslutter sin meditation rejser sig og stiller sig i døråbningen og iagttager Lorelei snakke med kragerne, og venter til hun er færdig. En ting er sikkert når vi rykker ind på den skole er der en jeg har tænkt mig at holde et vågent øje med. Han kigger over på Jasmine og smiler for sig selv, før han går hen og sætter sig ved siden af hende og venter på Lorelei.
Tilbage til toppen Go down
Kashi
Admin



Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 32
Geografisk sted : Sydsjælland

11 år senere... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 5 I_icon_minitimeMan Sep 07, 2015 6:14 pm

Efter kragerne har sagt det de skulle, flyver de væk igen, og Lorelei vender sig mod dem med et smil. "Umiddelbart er der to pakhuse i havnen der fortsat er forladte, og ligger afsides. Vi kunne med fordel bruge et af dem."
Tilbage til toppen Go down
https://herskerne.danskforum.net
Pandalicious




Antal indlæg : 45
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 30
Geografisk sted : Danmark

11 år senere... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 5 I_icon_minitimeMan Sep 07, 2015 9:24 pm

Nikker kort til Lorelei. "Det er jo super. Men i skal nok lige høre om det lille møde jeg havde inde på banegården, inden vi fortsætter rundt i Holbæk." Hun tog en dyb indånding.
"Som sagt rendte jeg jo ind i den her gangrel på banegården. Han fortalte mig om situationen her i Danmark, og den har ændret sig en del siden vi var her sidst." Hun kiggede på Jasper. "Han nævnte at landet bliver styret af en nådesløs Brujah der hedder Dracorn, hvis ord er lov, selv overfor biskopper og ærkebiskopper."
Tilbage til toppen Go down
Kashi
Admin



Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 32
Geografisk sted : Sydsjælland

11 år senere... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 5 I_icon_minitimeMan Sep 07, 2015 9:57 pm

"Vent - hvad? Selv biskopper og ærkebiskoppen?" Lorelei spærrede øjnene op. "Det giver jo slet ikke mening... De bøjer sig aldrig for nogen..."
Tilbage til toppen Go down
https://herskerne.danskforum.net
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

11 år senere... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 5 I_icon_minitimeTirs Sep 08, 2015 12:43 am

Jasper kigger lamslået på Jasmine og bagefter på Lorelei, men kommer i tanke om noget. "medmindre at uden nogen er klar over det får han hjælp fra en udefra, for eksempel en meget stærk Toreador?" Han kigger rundt på pigerne før han fortsætter. "Tænk over det en stærk Toreador ville kunne være i stand til at få folk til at gøre hvad de vil med presence, og hvis man nu har det i høj rang, jeg tror i kan regne resten ud selv." Han kigger ned lidt og tænker før han fortsætter igen. " Jeg har tjekket skolen ud den har ikke ændret sig meget, men der rigtig mange vi aldrig har set før, genkendte nogle få resten er nye ansigter eller forklædninger, jeg så dog en person fra hans holding vil jeg gætte på at han er en Toreador men er ikke sikker, men der var dog et eller andet ved ham jeg ikke brød mig om jeg vil prøve at kigge nærmere på det, det er alt hvad jeg."
Tilbage til toppen Go down
Kashi
Admin



Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 32
Geografisk sted : Sydsjælland

11 år senere... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 5 I_icon_minitimeTirs Sep 08, 2015 12:55 am

"En Toreador siger du? Hmm... Så han umiddelbart ud til at have en vigtig position i byen? Altså, snakkede han f.eks. med Biskoppen?"
Tilbage til toppen Go down
https://herskerne.danskforum.net
Pandalicious




Antal indlæg : 45
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 30
Geografisk sted : Danmark

11 år senere... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 5 I_icon_minitimeTirs Sep 08, 2015 1:10 am

Jasmine kigger fra den ene til den anden inden hun fortsætter: "Derudover viser det sig at han godt kender til vores planer for Danmark, og alle andre. Han havde fulgt efter jeg i et stykke tid, sagde han. I følge ham, så skal vi slutte os til modstandsbevægelsen her i Holbæk, hvis vi skal have en chance, for at komme til magten." Jasmine sukkede og kiggede på de to andre
Tilbage til toppen Go down
Kashi
Admin



Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 32
Geografisk sted : Sydsjælland

11 år senere... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 5 I_icon_minitimeTirs Sep 08, 2015 2:10 am

"Hmm... Hvordan kan de rigtigt kende til vores planer, dog? Vi planlagde dem jo før vi overhovedet nåede tilbage til Danmark igen..." Lorelei lagde ansigtet i tunge folder mens hun tænkte. "Har aldrig hørt om nogen med stærk nok Auspex til det,i alt fald..."
Tilbage til toppen Go down
https://herskerne.danskforum.net
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

11 år senere... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 5 I_icon_minitimeTirs Sep 08, 2015 8:04 am

"Medmindre det ikke er en med Auspex, men for eksempel en Gangrel måske en city Gangrel, men med hensyn til ham Toreadoren han snakkede ikke med biskoppen, men ville ikke være forbavset hvis han var templar dog." han lænede sig tilbage og tænkede sig lidt om. "umiddelbart kunne vi godt slutte os til modstandsbevægelsen, men lad mig gøre det klart vi skal ikke stole på nogen af dem, vi ved ikke hvor vi har dem, plus vi ved ikke om nogen af dem har skjulte motiver lige som os, så vi skal sørge for at passe på."
Tilbage til toppen Go down
Kashi
Admin



Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 32
Geografisk sted : Sydsjælland

11 år senere... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 5 I_icon_minitimeTirs Sep 08, 2015 10:49 am

"Det er klart." Lorelei nikkede. "Men tænker vi måske aligevel lige skal tjekke skolen ud selv så snart v har etableret vores haven nede på havnen. Det er jo kun høfligt at introducere sg selv for Biskoppen og andre højtstående i byen."
Tilbage til toppen Go down
https://herskerne.danskforum.net
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

11 år senere... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 5 I_icon_minitimeTirs Sep 08, 2015 10:54 am

"Det Har du ret i Lorelei, ellers andet har i hørt fra nogen af de andre?." Han kigger frem og tilbage mellem dem.
Tilbage til toppen Go down
Kashi
Admin



Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 32
Geografisk sted : Sydsjælland

11 år senere... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 5 I_icon_minitimeTirs Sep 08, 2015 2:06 pm

"Jeg har kun hørt fra Vincent at han også dukker op, men ved ikke hvornår."
Tilbage til toppen Go down
https://herskerne.danskforum.net
Pandalicious




Antal indlæg : 45
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 30
Geografisk sted : Danmark

11 år senere... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 5 I_icon_minitimeTirs Sep 08, 2015 2:53 pm

"Nope" Jasmine rystede på hovedet. Det var lidt bekymrende at de kun havde hørt fra to af de andre fra packet
Tilbage til toppen Go down
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

11 år senere... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 5 I_icon_minitimeTirs Sep 08, 2015 4:31 pm

"Ahh... Okay" Jasper kigger ned tænker kort før han kigger op igen. "Jeg har snakket med min bror og Elvira for nyligt, de er på vej her over af, men de har lang vej da de kommer ovre fra asien, jeg ved ikke præcist hvornår de er her dog."
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





11 år senere... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 5 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
11 år senere...
Tilbage til toppen 
Side 5 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Herskerne af Holbæk :: RP :: Danmark-
Gå til: