Herskerne af Holbæk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Dette rp forum er en fortsættelse af vampire livet, Cainites of Liberty, i en alternativ timeline hvor nogen af vampyrerne nåede at undslippe blodspesten.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 11 år senere...

Go down 
4 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
ForfatterBesked
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

11 år senere... - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 7 I_icon_minitimeTors Sep 10, 2015 6:22 pm

"Yep det virker som en facade, han er så høflig at det går hen og bliver decideret creepy, og det siger altså lidt når det kommer fra mig af." Jasper kiggede rundt på de andre og krydsede sine arme. "så spørgsmålet er hvad vi gør eller ikke gør, vi skal have lagt nogle planer om hvad vi skal gøre her i området inden vi tage ind på den skole og hilser på biskoppen."
Tilbage til toppen Go down
Pandalicious




Antal indlæg : 45
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 30
Geografisk sted : Danmark

11 år senere... - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 7 I_icon_minitimeTors Sep 10, 2015 6:52 pm

Jasmine pillede ved en af sine lox "Jeg synes det ville være en dårlig ide hvis vi færdes alene, så foreslår at vi minimum er sammen med en anden. Vi skal nok ogs have aftalt hvad vi gør, hvis alt går galt og vi bliver nødt til at flygte, bare for at have styr på det" Hun kiggede op på de andre. "Men det er jo bare min mening"
Tilbage til toppen Go down
Fresau




Antal indlæg : 16
Tilmeldt : 28/12/14

11 år senere... - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 7 I_icon_minitimeTors Sep 10, 2015 6:59 pm

Vincent nikker. "Jeg må sige at jeg er enig med Jasmine, om end ikke andet indtil vi ved præcist der foregår i byen. Hvad angår flugt muligheder har jeg en båd hvor der i al fald bør være plads til os fire."
Tilbage til toppen Go down
Kashi
Admin



Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 32
Geografisk sted : Sydsjælland

11 år senere... - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 7 I_icon_minitimeTors Sep 10, 2015 7:33 pm

Lorelei nikker. "Men vi skal også vide hvordan vi alle komme rud til din båd. Jasper kan tage en af jer med i sit Shadowstep - jeg kan transportere mig selv via jorden; om nødvendigt også unde rhavet for at svømme op til båden ude midt på havet hvis det haster og I ikke kan vente på jeg finder et stykke frit jord til at komme op af. Men hvem af jer tager Jasper med, og hvad gør den anden af jer? Hvis vi nu antager den Toreador er en af dem der er efter os - nu han virker så stærk så har han højst sandsynligt for stort et talent i at Se til at blive narret af normal bycamouflage."
Tilbage til toppen Go down
https://herskerne.danskforum.net
Fresau




Antal indlæg : 16
Tilmeldt : 28/12/14

11 år senere... - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 7 I_icon_minitimeTors Sep 10, 2015 7:45 pm

"Jasper bør tage Jasmine, jeg kan ikke løbe hurtigt men det betyder ikke noget hvis jeg bliver 'dræbt'. Der er ikke en dråbe af blod i min krop på nuværende tidspunkt, jeg vil være I stand til at vende tilbage. Spørgsmålet vil bare være hvor I tager båden til."
Tilbage til toppen Go down
Kashi
Admin



Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 32
Geografisk sted : Sydsjælland

11 år senere... - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 7 I_icon_minitimeTors Sep 10, 2015 7:50 pm

"Ah... Så du er nået til dét stadie?" Lorelei smilede skævt. "Godt at vide... Jamen så bliver det sådan. Og jeg tror desværr eikke vi skal planlægge hvor vi tager hen lige nu - der kan sagtens være nogen der kan høre os så længe vi ikke har fået sikret området her."
Tilbage til toppen Go down
https://herskerne.danskforum.net
Fresau




Antal indlæg : 16
Tilmeldt : 28/12/14

11 år senere... - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 7 I_icon_minitimeTors Sep 10, 2015 8:01 pm

"Det stadie og videre." Siger Vincent med et nik. "Og det a sandt nok, hvem ved hvor mange folk med lange øre der kan være til stede."
Tilbage til toppen Go down
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

11 år senere... - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 7 I_icon_minitimeFre Sep 11, 2015 4:23 pm

"En ting er sikkert vi skal passe på." Jasper kigger rundt i pakhuset. "nå lad os få sikret det her sted som et haven." Begynder at gå rundt og flytte på de mange kasser der er.
Tilbage til toppen Go down
Kashi
Admin



Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 32
Geografisk sted : Sydsjælland

11 år senere... - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 7 I_icon_minitimeLør Sep 12, 2015 12:05 pm

Lorelei nikkede. "Jeg giver lige dyrene besked om at fortælle mig hvis der på noget tidspunkt er nogen, som jeg IKKE har sagt god for, der kommer herhen." sagde hun, og gik ud af døren for at kontakte dyrene.
Tilbage til toppen Go down
https://herskerne.danskforum.net
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

11 år senere... - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 7 I_icon_minitimeTors Sep 24, 2015 3:48 pm

Jasper kiggede rundt efter at have fået flyttet nogle af alle kasserne "Sådan så blev der en del mere plads, så skal vi bare have stedet indrettet, tænker det er noget du gerne vil Jasmine?" Jasper kigger over på Jasmine.
Tilbage til toppen Go down
Pandalicious




Antal indlæg : 45
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 30
Geografisk sted : Danmark

11 år senere... - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 7 I_icon_minitimeOns Dec 09, 2015 8:45 pm

"Hvad får dig dog til at tro det?" Jasmine smilede drilskt til Jasper. Hun tog en runde i pakhuset og noterede sig samtlige åbninger og kroge. Nogle enkelte steder markerede hun ved at ridse et kryds i væggen, med sine knive. Da hun kom tilbage til de andre kiggede hun op på taget. "Jasper kan du undersøge taget for mig? Der er for langt derop, til at jeg kan komme ordentligt til. Skal bare vide, hvad der er af huller, og om der er nogen svage områder, vi skal have styrket."
Tilbage til toppen Go down
Kashi
Admin



Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 32
Geografisk sted : Sydsjælland

11 år senere... - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 7 I_icon_minitimeOns Dec 09, 2015 11:09 pm

Kort tid efter vendte Lorelei tilbage. "Mågerne og kattene i området er nu informeret. Hvis jeg ikke er her, og enten en kat eller en måge febrilsk prøver at komme herind på et tidspunkt, så må I sørge for at skjule jer. Eller gøre jer klar til kamp, alt efter HVOR meget dyret er oppe at køre. Jeg har givet dem besked på bare at 'banke' på hvis det er nogen der går fredeligt herind, mens de skal gå amok hvis folk kommer med trukne våben og er klar til kamp."
Tilbage til toppen Go down
https://herskerne.danskforum.net
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

11 år senere... - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 7 I_icon_minitimeTors Dec 10, 2015 11:37 am

Jasper smiler drilskt til Jasmine. "Ja selvfølelig kan tjekke taget er straks tilbage." Jasper går over til en skygge og synker ned i skyggen og dukker op på taget og kigger rundt og tjekker styrken af taget før han forsvinder igen og dukker op inde i varehuset. "Der er i alt 5 huller der skal fikses og et enkelt sted i den østlige ende af taget der skal styrkes, men det er ting jeg kan få ordnet på omkring en times tid jeg skal bare bruge materialerne til det."
Tilbage til toppen Go down
Pandalicious




Antal indlæg : 45
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 30
Geografisk sted : Danmark

11 år senere... - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 7 I_icon_minitimeTors Dec 10, 2015 2:31 pm

Jasmine nikkede til Jasper og snakkede lidt med sig selv "Okay, og jeg fandt 7 større huller og 12 små, samt 3 steder, der godt kunne bruge noget forstærkning" Hun kiggede tænksomt på Lorelei. "Ville det ikke være bedre, hvis dyrene kunne komme ind til os og advare os? Selv når du ikke er her?"
Tilbage til toppen Go down
Kashi
Admin



Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 32
Geografisk sted : Sydsjælland

11 år senere... - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 7 I_icon_minitimeTors Dec 10, 2015 5:28 pm

"Problemet er, at hvis dyrene kan komme ind, kan andre uvedkommende også komme ind. Så vidt jeg ved er der ingen af os der kan lave værn der holder alle unaturlige væsner udover os selv ude..."
Tilbage til toppen Go down
https://herskerne.danskforum.net
Pandalicious




Antal indlæg : 45
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 30
Geografisk sted : Danmark

11 år senere... - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 7 I_icon_minitimeTors Dec 10, 2015 6:05 pm

"Det er selvfølgelig rigtig nok, men det kræver at de kan finde indgangen" Jasmine smilede til Lorelei. "Vi kunne jo lave en skjult indgang, hvor de skal gøre noget bestemt, for at komme ind. Ligesom i skattejægerfilm."
Tilbage til toppen Go down
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

11 år senere... - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 7 I_icon_minitimeTors Dec 10, 2015 11:26 pm

Jasper dukker op med nogle materialer efter noget tid. "Jeg har hentet det jeg skal bruge for at fikse taget, så jeg tager derop og får det gjort." Jasper forsvinder i en skygge og kommer frem igen oppe på taget, han begynder at fikse hullerne og styrke den del af taget der skal styrkes.
Tilbage til toppen Go down
Kashi
Admin



Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 32
Geografisk sted : Sydsjælland

11 år senere... - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 7 I_icon_minitimeFre Dec 11, 2015 12:18 am

"Hmm. Sandt, sandt. Men den skal være virkelig godt gemt, så. Og mekanismen skal være simpel nok til at dyrene forstår den...."
Tilbage til toppen Go down
https://herskerne.danskforum.net
Shatterbane




Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 31

11 år senere... - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 7 I_icon_minitimeSøn Dec 13, 2015 1:38 pm

Efter noget tid er Jasper blevet færdig med at ordne taget og dukker op idenfor igen, han kigger rundt i pakhuset, hvorefter han begynder at fikse de ting Jasmine pegede ud, efter en times tid var han færdig og alle huller var fikset og det der skulle styrkes er blevet det, han kigger over på pigerne. "så er alle huller fikset og de steder der skulle styrkes er blevet det."
Tilbage til toppen Go down
Pandalicious




Antal indlæg : 45
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 30
Geografisk sted : Danmark

11 år senere... - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 7 I_icon_minitimeSøn Dec 13, 2015 2:07 pm

Jasmine smilede til Jasper, "Super, så kan vi begynde at snakke indendørs fordeling af plads og indretning af denne" Hun vendte sig mod Lorelei igen, "Havde tænkt at det evt. skulle være en censor. som de skal køre poten over, da det ikke er en mærkelig bevægelse at lave for en kat. Tror du de ville kunne finde ud af det?"
Tilbage til toppen Go down
Kashi
Admin



Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 28/12/14
Alder : 32
Geografisk sted : Sydsjælland

11 år senere... - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 7 I_icon_minitimeSøn Dec 13, 2015 4:59 pm

"Hmm. Måske hvis det er en lillebitte trykfølsom plade? Så lille at en fod ikke kan påvirke den, kun en pote eller mindre. Jeg tror de forstår det bedre hvis de bare skal stå et sted for at komme ind."
Tilbage til toppen Go down
https://herskerne.danskforum.net
Sponsoreret inhold





11 år senere... - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: 11 år senere...   11 år senere... - Page 7 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
11 år senere...
Tilbage til toppen 
Side 7 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Herskerne af Holbæk :: RP :: Danmark-
Gå til: